Gå til innhold

Bryllupsband

Louisabanana

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vi planlegger bryllup påsensommeren 2017, og ønsker oss et liveband. Vi vil ha noen som virkelig får i gang dansegulvet og som lager skikkelig liv! 

Vi har sett påSwing'it Dixieband - de virker helt i blinken for det vi ønsker oss. Noen som har erfaring med disse,  evt vet om andre i den "stilen" som vi kan sjekke ut?

Lurer også litt på hva som er 'gjengs' å betale for sånt? 

Alle innspill er veldig velkomne, dette er litt ukjent territorie for oss! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, det ble noe feil her. Skulle ikke svart i det hele tatt.

Endret av Wiggins
wdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ikke noe om hvor i landet bryllupet skal finne sted, men jeg tipper dere ikke er innstilt på å betale for fly og hotellovernatting.

Hvis bandet er proft eller semiproft bør dere betale minst kr. 2000 per bandmedlem. Det kan tenkes at riktig store band ikke forventer så mye per person, da blir det jo svinedyrt å leie dem inn.

Jeg kjenner ikke bandet du nevner, men bandet mitt spiller da også en helt annen sjanger enn de gjør, utifra navnet å dømme. Mitt band tar ikke jobber der honoraret er under kr. 2000 per person, vi er fire stykker. Da har vi mulighet til å ta med eget lydanlegg hvis det trengs.

Hvis det er swing- og jazzmusikk dere er ute etter er nok neppe bandet mitt et alternativ, vi spiller en ganske annen sjanger. Jeg kjenner heller noe særlig til band i den sjangeren, ihvertfall ikke når jeg ikke vet hvor i landet det er snakk om.

Anonymkode: 7662b...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

www.joarbalstad.no

Spør om tilbud på band. 

Endret av Trubadur Joar B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trubadur Joar B skrev (11 timer siden):

www.joarbalstad.no

Spør om tilbud på band. 

La du ikke merke til at innlegget er fra 2016?

Anonymkode: b4a9a...bbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis musikerne har musikkutdanning, så er det helt vanlig å ta 5000 pr pers. Jeg har 6-årig master i musikk, og da jeg jobbet med en gruppe på 4 og vi hadde kortere innslag på julebord o.l., så tok vi vanligvis 10-12 000 for det. En hel kveld ble selvsagt mer. 

Er det derimot musikere som har en annen jobb, men gjør dette som en hobby, så kan det så klart bli billigere. 

Anonymkode: e5e2b...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...