AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Noen som har tips? Min samboer har store føtter Og han er høy, kraftig bygget, og en "plugg"; så det er en belastning på skoene. Men skoene går istykker så fort, det være seg Ecco-sko eller billigsko... Noen som har tips til skomerker eller skobutikker som lager holdbare sko til en overkommelig pris? Dvs helst under 500 kr. Det er han som skal betale og han gidder ikke å bruke mye penger på sko Argumenterer med at de gangene han har kjøpt sko til 1000 kr + så har de holdt like dårlig. Men jeg er så lei av at han kjøper sko i juni som er ferdig utgåtte i august. (Da mener jeg utgåtte - det er HULL I DEM! Store hull i sålen og alt går fra hverandre) Noen som er HØYE, sterke og har store føtter, eller som har en kjæreste som er høy og sterk med store føtter, som har noen råd? Det er et stort behov for nye sko nemlig. Anonymkode: d34db...acf
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Må bare legge til at med høy og sterk, så mener jeg tung Hjelper jo ikke meg hvis det er en flis på 1,98 m og 70 kg som sier at "disse skoene er gode", for da er man jo "lett som en fjær". Anonymkode: d34db...acf
runi Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Har en nabo med samme problem. Han bruker vernesko. Helt topp
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 2 minutter siden, runi skrev: Har en nabo med samme problem. Han bruker vernesko. Helt topp Det hørtes vondt ut å gå i det hele dagen ? Han har en fysisk jobb der han går hele dagen omtrent, så viktig at skoene er gode. Anonymkode: d34db...acf
asterix Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Kjøp sko på nett. Det gjør sønnen min. Han bruker str. 48 -49. Rundt om på nettet finnes alt mulig av store sko.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 1 minutt siden, asterix skrev: Kjøp sko på nett. Det gjør sønnen min. Han bruker str. 48 -49. Rundt om på nettet finnes alt mulig av store sko. Jammen at de er fra nett betyr vel ikke at de er gode? Hvor lenge holder skoene til sønnen din, og hvilket merke er det? (Regner med at han er høy og tung han og) Anonymkode: d34db...acf
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips? Min samboer har store føtter Og han er høy, kraftig bygget, og en "plugg"; så det er en belastning på skoene. Men skoene går istykker så fort, det være seg Ecco-sko eller billigsko... Noen som har tips til skomerker eller skobutikker som lager holdbare sko til en overkommelig pris? Dvs helst under 500 kr. Det er han som skal betale og han gidder ikke å bruke mye penger på sko Argumenterer med at de gangene han har kjøpt sko til 1000 kr + så har de holdt like dårlig. Men jeg er så lei av at han kjøper sko i juni som er ferdig utgåtte i august. (Da mener jeg utgåtte - det er HULL I DEM! Store hull i sålen og alt går fra hverandre) Noen som er HØYE, sterke og har store føtter, eller som har en kjæreste som er høy og sterk med store føtter, som har noen råd? Det er et stort behov for nye sko nemlig. Anonymkode: d34db...acf Hva har det å være sterk med skoene å gjøre. Mistenker at du forveksler sterk med feit. Anonymkode: 02909...b7d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har det å være sterk med skoene å gjøre. Mistenker at du forveksler sterk med feit. Anonymkode: 02909...b7d Er du virkelig så dum, eller gjør du deg til? En bola mann veier mer enn en spinkel mann med fiskebollearmer. Sånn er det bare. Anonymkode: d34db...acf
asterix Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jammen at de er fra nett betyr vel ikke at de er gode? Hvor lenge holder skoene til sønnen din, og hvilket merke er det? (Regner med at han er høy og tung han og) Anonymkode: d34db...acf Sko er en så individuell greie at han blir jo nødt til å prøve seg frem. Å ha store føtter er dessverre dyrt, sånn er det bare, men i våre dager er det i det minste mulig for de med store føtter å få tak i gode sko. Det var langt verre for faren min feks som brukte over str 50. Han ble født i 1924 og slet hele sitt voksne liv med dårlige sko.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 4 minutter siden, asterix skrev: Sko er en så individuell greie at han blir jo nødt til å prøve seg frem. Å ha store føtter er dessverre dyrt, sånn er det bare, men i våre dager er det i det minste mulig for de med store føtter å få tak i gode sko. Det var langt verre for faren min feks som brukte over str 50. Han ble født i 1924 og slet hele sitt voksne liv med dårlige sko. Det var stort ja, str 50 Anonymkode: d34db...acf
runi Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det hørtes vondt ut å gå i det hele dagen ? Han har en fysisk jobb der han går hele dagen omtrent, så viktig at skoene er gode. Anonymkode: d34db...acf Masse gode vernesko og fine er de. Prøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå