AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Hvor mye sover deres chihuahuaer? Jeg har hatt hund i over 20 år, men alltid hatt store hunder; jakthunde, schäfer og rottweiler. Nå har jeg vært eier av en chihuahua gutt i halvannen måned, og er så glad i han. Men jeg har aldri opplevd en hund som sover så mye. Jeg setter alltid på klokken tidlig, sånn at jeg kan gå en lengre tur med hunden om morgenen. Men han ønsker ikke ut - vil heller sove videre. På aften og kveldstid, ligger han og sover når jeg er inne. Aldri mas om å ut, aldri mas overhode. Det skal sies, at han har flere timer på tur ila. en dag, og løper flere timer i stallen og leker og koser seg. Jeg er bare ikke vant til at de ikke vil ut på morgen/kveld - han vil helst bare sove videre Anonymkode: 05127...504
tørkestativ Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Små hunder tåler ikke alltid like mye som en stor hund. Hvis den løper flere timer i stallen, så er nok det mer enn nok for han og han er helt slått ut resten av kvelden ta han me til veterinær hvis du mistenker at han feiler noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå