AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg har fått god hjelp av KG før, for en tre års tid siden da jeg fikk trøbbel med en relasjon (hvor er det blitt av Gjest?) Jeg traff en fyr på byen for tre uker siden. Vi har etter dette vært sammen nesten hver eneste dag og vi bruker tiden på fantastisk sex, og det ser som vi er kompatible på de samme seksuelle fantasiene også. Vi snakker samme språk (vi er like av type og vanker i samme miljø), har samme humor og samme referanser. Vi er nesten like gamle. Men det er sex, og det bør være kun sex, det ble vi begge enige om. Begge har blitt skuffet og såra, og har gitt opp forhold for en periode. Og det er greit, for jeg tror ikke jeg er på nært klar for et forhold enda. Men han bruker ord og begreper som gjør det hele vanskelig for meg, å passe på at jeg ikke forelsker meg i han. Han sier: "Dette er sex. Men du kjenner det er mer her?", "Nå har vi elsket (!!!).", "Vi har kjemi, du kjenner det du og", "Hva føler du om denne situasjonen vi har?", legger seg tett inntil meg med små "Heia du", mens han ser meg i øynene, råsøt. Slike ting. Og han har fortalt om meg til sin familie (ikke navnet mitt, men at han roter med "noen"). Han kommer til meg under 30 minutter etter jeg har sendt han sms om han vil komme over (han bor 20 min fra meg), han svarer alltid på meldingene mine (laaaange svar), han forteller om oppvekst og sine utfordringer. Han koser med meg, gir meg komplimenter og gir små gaver. Jeg og pulekompis ble enige om å være nettopp det, men han gjør kjæresteting med meg. Så hva i all verden gjør jeg? Jeg ser disse mulighetene selv: 1. Bryr meg ikke om dette, men leker kjæreste og stenger av mine egne følelser fortsatt. 2. Forelsker meg i han og ser hva som skjer. 3. Bryter med han. Hjelp meg kloke mennesker på KG, for jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg oppfører meg veldig unaturlig og han ser på meg at noe plager meg (mitt siste forhold var skikkelig ille, og jeg sliter litt med tillit). Han sier det også, at han ser jeg er nervøs og redd. Jeg er ikke i nærheten av å ta opp dette med han, for jeg har kjent han bare i 3 uker. Det har jeg slettes ikke lyst til. Menn må gjerne svare. Blir jeg sweet talka nå, si det til meg er dere snille. Takk Anonymkode: d5c95...5cd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Hva er det med folk idag som ikke klarer å være ærlig med følelsene sine? SLUTT å ha sex med det samme, bruk TID på å bli kjent, så ser man etterhvert hvor det går! Ikke si til noen du liker at du har gitt opp forhold, og ligg med de med en gang... Det er jo tydeligvis noe mer her imellom dere, bli kjent FØR du gjør alt det intime med han! Savner at folk kan ha tålmodighet, god gammeldags tålmodighet, ikke at alt må skje NÅ! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves er det et uttrykk som heter, og det er mye sant i det. Anonymkode: 73ac5...936 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med folk idag som ikke klarer å være ærlig med følelsene sine? SLUTT å ha sex med det samme, bruk TID på å bli kjent, så ser man etterhvert hvor det går! Ikke si til noen du liker at du har gitt opp forhold, og ligg med de med en gang... Det er jo tydeligvis noe mer her imellom dere, bli kjent FØR du gjør alt det intime med han! Savner at folk kan ha tålmodighet, god gammeldags tålmodighet, ikke at alt må skje NÅ! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves er det et uttrykk som heter, og det er mye sant i det. Anonymkode: 73ac5...936 Takk for svar. Skaden er allerede skjedd, vi har hatt veldig mye sex. Og så kom følelsene etterpå. Akkurat det får jeg ikke gjort noe med. Men ditt råd er da å si at jeg kan ikke ha sex med han lengre for at jeg liker han? Hmmm, vet ikke om det er helt meg, for det virker litt kunstig. Men jeg skal absolutt tenke på det. TS Anonymkode: d5c95...5cd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Skaden er allerede skjedd, vi har hatt veldig mye sex. Og så kom følelsene etterpå. Akkurat det får jeg ikke gjort noe med. Men ditt råd er da å si at jeg kan ikke ha sex med han lengre for at jeg liker han? Hmmm, vet ikke om det er helt meg, for det virker litt kunstig. Men jeg skal absolutt tenke på det. TS Anonymkode: d5c95...5cd Du må føle på de selv. Det jeg mente med det jeg skrev er at mange idag er for utålmodige når de treffer noen de liker. Da skal liksom alt skje NÅ! Og så kommer spørsmålene etterpå . er det bare sex for han? Ofte er det det for menn, når de ikke har blitt følelsesmessig knytttt til dama først. Derfor råder jeg damer alltid til å bruke TID først. I ditt tilfelle her, høres det jo ut som han har følelser for deg, men vær på vakt. Hvis de skulle vise seg at han ikke ser for seg et forhold med deg, hadde jeg droppet å ha sex med han for da blir du bare såra. Men har på følelsen av det du skriver at han liker deg mer enn bare den fysiske biten. Anonymkode: 73ac5...936
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Jeg syns du burde velge det som gir verst konsekvenser på lang sikt. Bare for å få litt sex og singelliv action i livet Anonymkode: b35e5...8e6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du burde velge det som gir verst konsekvenser på lang sikt. Bare for å få litt sex og singelliv action i livet Anonymkode: b35e5...8e6 Hva mener du? TS Anonymkode: d5c95...5cd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må føle på de selv. Det jeg mente med det jeg skrev er at mange idag er for utålmodige når de treffer noen de liker. Da skal liksom alt skje NÅ! Og så kommer spørsmålene etterpå . er det bare sex for han? Ofte er det det for menn, når de ikke har blitt følelsesmessig knytttt til dama først. Derfor råder jeg damer alltid til å bruke TID først. I ditt tilfelle her, høres det jo ut som han har følelser for deg, men vær på vakt. Hvis de skulle vise seg at han ikke ser for seg et forhold med deg, hadde jeg droppet å ha sex med han for da blir du bare såra. Men har på følelsen av det du skriver at han liker deg mer enn bare den fysiske biten. Anonymkode: 73ac5...936 Igjen, takk for at du svarer meg. Det setter jeg pris på. Jeg er veldig usikker på om jeg i det hele tatt ønsker et forhold. Slik sett kunne det like greit skje DA, om du skjønner. Og jeg trudde også at det bare skulle være en ONS. Så det hele har kommet litt overraskende på meg, at han viser følelser når vi var så enige om at slik skulle det ikke bli. Jeg vet jammen ikke hva jeg skal gjøre nå, dette er ei skikkelig klemme. Men, jeg har bedt han om noen dagers avstand; for jeg måtte bare si at det ble veldig intens for meg, og at jeg måtte få hodet over på noe annet. Og det er opp til meg å ta kontakt. Det var greit for han (og nå er det opp til meg å holde litt avstand). Huff! Jeg vet ikke hva jeg vil.... TS Anonymkode: d5c95...5cd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 Hvorfor må du presse deg inn i et hjørne og ta en bastant beslutning akkurat nå? Du høres ut som du liker å ha faste rammer og absolutt kontroll over alle rundt deg. Ff passer ikke for alle. Sannsynligvis er du i den kategorien. Forsetter du å tulle med dine følelser kan du bli et kaldt og kynisk menneske, slik de fleste kvinner på KG forumet er. Anonymkode: b10f6...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du presse deg inn i et hjørne og ta en bastant beslutning akkurat nå? Du høres ut som du liker å ha faste rammer og absolutt kontroll over alle rundt deg. Ff passer ikke for alle. Sannsynligvis er du i den kategorien. Forsetter du å tulle med dine følelser kan du bli et kaldt og kynisk menneske, slik de fleste kvinner på KG forumet er. Anonymkode: b10f6...0bc Jeg beklager at du har blitt såra av en eller flere av kvinnene på KG. Jeg foreslår du ikke mer tid her inne om det er slik at du oppfatter kvinner her som kalde eller kyniske. Det høres usunt ut. TS Anonymkode: d5c95...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå