AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Jeg var så glad når jeg kom over denne buksa OG fant den i min størrelse! Sønnen min mente at hvis det var en 70-tallsbukse, så kunne ikke folk kle seg på den tiden, ha-ha! Men jeg DIGGET den!! Hadde en lignende som jeg kjøpte på second hand for 20 år siden, og har mange ganger angret på at jeg kvittet meg med den! Min mann har ikke sett meg i den og liker den sikkert ikke, men jeg likte den så godt at jeg gir beng! Endelig noe gøy i moten igjen! Jeg har kjedet meg litt på den fronten i noen år nå. Anonymkode: 0fe7b...ff8
Gjest Mibella Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Enig den var fin, tror jeg skal kjøpe meg en slik i høst
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 2 minutter siden, Mibella skrev: Enig den var fin, tror jeg skal kjøpe meg en slik i høst Jeg har tenkt at jeg ikke kler høyt liv, men det er forskjell på høyt 80-tallsliv og denne. Det er en annen bukse jeg MÅ ha, men det vil jeg ikke si her før jeg har skaffet den selv.... 😜 Anonymkode: 0fe7b...ff8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Irriterer meg over at sleng er på vei inn igjen, får flashback til ungdomsskoletiden min. Miss sixty og buffalo. For ikke å snakke om at det er en type bukse de færreste kler. Når det er sagt; den buksa der var i grunn ganske fin Anonymkode: 0623c...c60
♥Missy♥ Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Den 13.9.2016 at 10.35, AnonymBruker skrev: Irriterer meg over at sleng er på vei inn igjen, får flashback til ungdomsskoletiden min. Miss sixty og buffalo. For ikke å snakke om at det er en type bukse de færreste kler. Når det er sagt; den buksa der var i grunn ganske fin Anonymkode: 0623c...c60 Jeg synes de som har rumpe og lår kler disse buksene kjempefint. Ikke de som er tynne, desverre, de kler nok leggingser best. Men hver sin smak:) Slengbukser er ikke på vei inn, de har vært IN lenge, bare Norge som er treeeeeg. Snart er de på tur ut igjen
Honey Dew Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 Jeg har veldig brede hofter og er knøttliten, men jeg bruker allikevel bukser med bootcut. Bruker jeg slimfit eller bukser med rette bein, ser jeg ut som et eple
Gjest Hapi Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 Det har vært slengbukser i butikkene en stund nå, så jeg har hamstret og lagret for trangere tider. Har kjøpt to sånne som du har kjøpt Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå