Gå til innhold

Har du et PC-spill du kan anbefale??

Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei...

Sitter her og vurderer å gå til anskaffelse av et nytt PC-spill, men jeg vet ikke helt hvilket jeg skal kjøpe.....

Noen som har noen bra PC-spill å anbefale???

Jeg liker spill hvor jeg må tenke taktisk, osv, men "kriging" har jeg ikke like mye sansen for...

Jeg er også int i å prøve "nye" ting...

HJELP MEG....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Har hørt at Civilization skal være bra.

Ikke prøvd selv ennå, men vurdere å skaffe meg (det sitter liksom litt langt inne for en "voksen" dame å skulle kjøpe PC-spill *rødme*).

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei,

jeg misliker egentlig spill - tvspill, gameboy og hva det nå enn heter. Helt til kjærsten min kjøpte Worms - det er bare så fornøyelig - jeg ler meg ihjel. Så dette anbefaler jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Caesar 3 er et veldig bra strategispill, hvor du bygger opp din egen romerske by, takler invasjoner, går igjennom ulike "assignments" og lignende. Anbefales hvis du har interesse for den kulturen og liker å bygge byer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anarchy Online!

Forutsatt at du har en kjapp linje, en brukbar PC og synes det er morsomt med litt denging i ny og ne. Og særlig hvis du synes det er morsomt å spille sammen med andre! AO er et online spill, med ca 10.000 spillere, så det er alltid noen å leke med der ute. Det er det eneste spillet jeg spiller.

Hva med Risk for PC?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spill som du ikke trenger å tenke så mye, men som er morsomme er:

The Sims

Tycoon

(for barn evt. Flåklypa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir overassket hvor godt alle her inne kjenner til data spiller =) merker blant mine venninner at de nesten ikke har peiling på åssen man slår på dataen mens blant guttevennene vet alle åssen man skal få hjemde nyeste spillene gratis. selv er jeg er data freak og har ikke problemer med det.

Jeg synes tycoon og The Sims er utrolig göyale, enkle å spille :D

ellers kan man spille counter strike om man liker å skyte osv.. spille i claner og spillene tar aldri slutt.

Men jeg synes CS er rett og slett kjedelig.

En spill som jeg virkelig liker er Heroes 4 (hjelp hva het den igjen) den er utrolig göy.. det finnes en del rollespill som man kan spille de liker jeg best. de japanske er utrolig stilige..

Finally Fantasy 10 er også bra =) Se filmen også da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...