Gå til innhold

Utdatert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en snart 32 år gammel kvinne. Singel på 2 året. Var stort sett i forhold hele 20 - årene, to lange forhold. Etter det siste forholdet tok slutt har alt på mannefronten skjært seg. Føler meg så sykt utdatert. Pleide å være ganske populær jeg :) Ikke noe særlig hell på tinder, får matcher men ingen tar kontakt. Får så vidt svar når jeg starter samtalene. Går nesten aldri ut på byen lenger da de fleste av venninnene mine er i forhold og det er vanskelig å  få dem med ut pga barn og graviditeter. Ikke spesielt gøy det her. Har vært på en del dater i år, bare en date som utviklet seg til noe mer men det var ikke riktig for meg likevel.  Skjer så lite og jeg er redd for å ikke finne noen. Vet jeg syter men lurer virkelig på hva i alle dager jeg skal gjøre. Hilsen Bridget Jones

Anonymkode: 9092f...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ironisk nok så har verden blitt mer åpen og gjort det lettere å "treffe" nye mennesker via nettet, men samtidig så er vi mer usosiale enn noen gang, i stedet for å møtes, så sender man sms/facebook meldinger/snap/tinder meldinger osv

Før i tiden(når høres jeg gammel ut) så gikk man ut og møtte folk og man slo an en prat, hang med venner (Joda folk gjør dette fortsatt, men ikke like ofte)

Tror ditt beste valg er å finne en fritids aktivitet der du kan møte andre folk, kanskje du møter en kjekkas? :)

Skrevet

Noe skurrer med innlegget, føler jeg. Men kom deg ut og få nye venner!? Gå på dates. Få fritidsinteresser...

Anonymkode: 3a631...07f

Skrevet

Ps. Hvis du er en mann som prøver å få kvinner til å bli utdatert så var dette et dårlig forsøk :P 

Anonymkode: 3a631...07f

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en snart 32 år gammel kvinne. Singel på 2 året. Var stort sett i forhold hele 20 - årene, to lange forhold. Etter det siste forholdet tok slutt har alt på mannefronten skjært seg. Føler meg så sykt utdatert. Pleide å være ganske populær jeg :) Ikke noe særlig hell på tinder, får matcher men ingen tar kontakt. Får så vidt svar når jeg starter samtalene. Går nesten aldri ut på byen lenger da de fleste av venninnene mine er i forhold og det er vanskelig å  få dem med ut pga barn og graviditeter. Ikke spesielt gøy det her. Har vært på en del dater i år, bare en date som utviklet seg til noe mer men det var ikke riktig for meg likevel.  Skjer så lite og jeg er redd for å ikke finne noen. Vet jeg syter men lurer virkelig på hva i alle dager jeg skal gjøre. Hilsen Bridget Jones

Jeg er en 35 år gammel kvinne som har vært ganske populær siden barneskolen. Det har aldri vært et eneste øyeblikk uten beundrere, og jeg får heldigvis napp fortsatt. Siden det langvarige forholdet mitt i 20 årene tok slutt har jeg vært singel, har mange venninner som er nysingle og vi koser oss både med fritidsaktiviteter, jobb, skole, byturer, ferier både vinter og sommer. Synes livet har blitt bedre enn før, jeg. Tror kanskje du bør utvide vennekretsen din, treffer mange single og nye mennesker hvis du blir litt mer aktiv. Fint å sitte inne foran peisen og lese en bok også, rolige kvelder for seg selv. Men du må jo ikke gro fast. Kom deg ut og nyt livet... Hvis du hadde draget før så synes jeg det høres rart ut at du ikke har det nå ? ;)  Det har jeg faktisk aldri hørt eller sett før.

Anonymkode: c8045...09d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 35 år gammel kvinne som har vært ganske populær siden barneskolen. Det har aldri vært et eneste øyeblikk uten beundrere, og jeg får heldigvis napp fortsatt. Siden det langvarige forholdet mitt i 20 årene tok slutt har jeg vært singel, har mange venninner som er nysingle og vi koser oss både med fritidsaktiviteter, jobb, skole, byturer, ferier både vinter og sommer. Synes livet har blitt bedre enn før, jeg. Tror kanskje du bør utvide vennekretsen din, treffer mange single og nye mennesker hvis du blir litt mer aktiv. Fint å sitte inne foran peisen og lese en bok også, rolige kvelder for seg selv. Men du må jo ikke gro fast. Kom deg ut og nyt livet... Hvis du hadde draget før så synes jeg det høres rart ut at du ikke har det nå ? ;)  Det har jeg faktisk aldri hørt eller sett før.

Så heldig du er! Ønsker jeg hadde flere single venninner! Det høres kanskje utrolig ut men jeg er enste singel akkurat nå. Resten er gravide, nygifte.. Uansett. Synes også det er rart å ha mistet draget. Ser kanskje plutselig gammel ut? Aner ikke. Skal tenke på hvordan jeg kan utvide vennekretsen, tror jeg trenger det! 

Hilsen TS

Skrevet

På kjøttmarkedet er kvinner mellom 30 og 40 ofte desperate megger som er overlegne og vil søke å dominere forholdet. Når dette i tillegg er høytiden for verping, så vet menn at slike forhold ofte blir altfor stressende og velger yngre damer. Når selv utseende på bimboer i denne perioden begynner å forfalle uten 1 kg makeup og push up behåer så sier det meste.

De fleste menn sier nok nei takk til annet en litt sengekos i denne aldersgruppen hvis de har noenlunde vett.

Anonymkode: 48c17...4da

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon og like gammel som deg. Jeg har heller ingen problemer med å skaffe dates og synes det er rart at populariteten til TS har sunket med alderen. Det jeg merker er at både jeg og menn som jeg treffer er mer restriktive til å gå inn i forhold. Man går noen runder med seg selv og gjør noen vurderinger før man går inn i noe. Jeg liker livet mitt som singel, er godt å slappe av hjemme alene selv om jeg etterhvert kjenner at det kunne vært godt med en livspartner også. 

TS: det er mulig det er flere som er i forhold nå enn når du var yngre, at det derfor er færre menn som jager deg. Tenk også at du kan ikke være populær hos alle. Vær bevisst på hvilken type mann du vil ha så er det også det du ser etter og finner. 

Anonymkode: a66d2...5cd

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

På kjøttmarkedet er kvinner mellom 30 og 40 ofte desperate megger som er overlegne og vil søke å dominere forholdet. Når dette i tillegg er høytiden for verping, så vet menn at slike forhold ofte blir altfor stressende og velger yngre damer. Når selv utseende på bimboer i denne perioden begynner å forfalle uten 1 kg makeup og push up behåer så sier det meste.

De fleste menn sier nok nei takk til annet en litt sengekos i denne aldersgruppen hvis de har noenlunde vett.

Anonymkode: 48c17...4da

Ok.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon og like gammel som deg. Jeg har heller ingen problemer med å skaffe dates og synes det er rart at populariteten til TS har sunket med alderen. Det jeg merker er at både jeg og menn som jeg treffer er mer restriktive til å gå inn i forhold. Man går noen runder med seg selv og gjør noen vurderinger før man går inn i noe. Jeg liker livet mitt som singel, er godt å slappe av hjemme alene selv om jeg etterhvert kjenner at det kunne vært godt med en livspartner også. 

TS: det er mulig det er flere som er i forhold nå enn når du var yngre, at det derfor er færre menn som jager deg. Tenk også at du kan ikke være populær hos alle. Vær bevisst på hvilken type mann du vil ha så er det også det du ser etter og finner. 

Norske menn vil ikke ha forhold,de vil bare tømme seg. 

Anonymkode: 71a7a...7f9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som dere får til singellivet :) Jeg må gjøre noen endringer ser det ut til, fordi dette funker ikke. Men er ikke sikker på hvilke endringer jeg skal gjøre. Å prøve å utvide vennekretsen må jo være lurt. Det hadde gjort stor forskjell for min del å hatt flere å finne på ting sammen med, uavhengig om jeg finner en kjæreste eller ikke. Må gå litt i tenkeboksen på om jeg skal begynne med noen ny aktivitet, og muligens skifte jobb. Gjerne kom med forslag.

Du kan nok ha rett i at flere er i forhold, i hvert fall av den sorten jeg skulle ønske å ha et forhold med. Har ikke noen målsetning om å være populær hos alle, men hos noen jeg liker hadde ikke vært dumt, haha.

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Raven Emerald, mod.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bitter erfaring med norske menn? Er utenlandske menn mye bedre da eller? 

Min oppfatning er helt motsatt. Jeg har truffet mange menn i løpet av de tre årene jeg har vært singel. Det er de som ville ha forhold uten at jeg har vært videre interessert i det. Alle har vært norske. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir så trist av mannehatet:icon_frown:

Anonymkode: 4f23d...c02

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...