Gjest Xavia Skrevet 16. november 2004 #1 Skrevet 16. november 2004 Før, for flere år siden, tok jeg alltid sol på vinterstid. Nå har jeg helt slutta. (Selvbruning er toppers! ) Tar du sol jevnlig?
^me^ Skrevet 16. november 2004 #2 Skrevet 16. november 2004 tja..jeg tar solarium mye om sommeren før jeg skal ut og vise meg i bikinien...etter det får den naturlige fargen holde..så om vinteren blir det noen solariums turer for og beholde fargen og for og ikke bli usynlig..
Elze Skrevet 16. november 2004 #3 Skrevet 16. november 2004 Har ikke tatt sol siden åttitallet. Selvbruning er tingen året rundt hvis jeg vil være brun. Hvis ikke kan det være det samme - jeg er bleik og stolt av det!
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #4 Skrevet 16. november 2004 Noen ganger føler jeg for å være hvit, andre ganger gul eller brun,....Kommer helt ann på humøret.
Arkana Skrevet 16. november 2004 #6 Skrevet 16. november 2004 er bleik og stolt av det! Samme her, har faktisk aldri tatt sol. Det er ikke bra for huden. Soler meg svært sjelden i det hele tatt, mest fordi det er kjedelig, men også fordi jeg vil ta vare på huden min.
~sikka~ Skrevet 16. november 2004 #8 Skrevet 16. november 2004 Tar aldri sol. Bruker ingen andre fake måter for å bli brun på heller. Da går jeg heller utendørs
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #9 Skrevet 16. november 2004 Bruker ikke solarium, har akkurat bestilt meg "brun på flaske" som er mye snillere mot huden, lager ikke rynker og hudkreft og sånt...
Blomsterenka Skrevet 16. november 2004 #10 Skrevet 16. november 2004 Ville kanskje heller valgt solarium framfor selvbruningskremer. Jeg liker ikke smøre meg inn med kjemikalier. Strålingsrisiko er jo myndighetene ganske åpne rundt nå, og så mye stråling som jeg ble utsatt for på sekstitallet i nordnorge, tror jeg ikke jeg vil utsettes for i et solarium (selv om det er to forskjellige ting, radioaktiv stråling er visst hakket verre...) Men tilbake til spørsmålet, nei, jeg tar ikke solarium nå, selv om jeg sikkert hadde hatt godt av å få litt farge i kinnene...
Carmen_ Skrevet 16. november 2004 #11 Skrevet 16. november 2004 Tar sol innimellom, men det blir sjeldent for jeg syns det er så kjedelig. Bruker heller selvbruning for å ikke bli helt hvit. :o
chriztine Skrevet 16. november 2004 #12 Skrevet 16. november 2004 Jepp, men ikke spes mye. Men så skal det heller ikke så mye til for at jeg får litt farge. Bytter også på med litt selvbruningskrem. Synes det er så fælt å være blek!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. november 2004 #13 Skrevet 16. november 2004 Tar aldri sol. Bruker ingen andre fake måter for å bli brun på heller. Da går jeg heller utendørs er det mulig er heller fake farget enn likblek.
RoadQueen Skrevet 16. november 2004 #14 Skrevet 16. november 2004 er det mulig er heller fake farget enn likblek. er det mogleg? er heller likbleik enn fake farga
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #15 Skrevet 16. november 2004 Sverger egentlig til selvbruning for å få farge, men noen ganger når det er skikkelig surt og kalt ute så er det deilig å ta 20 minutter i et varmt solarium
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #16 Skrevet 17. november 2004 Noen som har hørt at selvbruning er skadelig for huden? det har jeg. ble litt mistenksom etter noen fortalte meg det. kan b.l.a være rynkefremkallende og kreftkremkallende.
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #17 Skrevet 17. november 2004 Noen som har hørt at selvbruning er skadelig for huden? det har jeg. ble litt mistenksom etter noen fortalte meg det. kan b.l.a være rynkefremkallende og kreftkremkallende. Alt du smører deg inn med, absorberes og tas opp av kroppen, så hvis du kan tenke deg å spise det, kan du smøre deg inn...
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #18 Skrevet 17. november 2004 jegj og har slutta å ta solarium, etter at jeg merket en skummel episode.. noen av føflekkene mine vokste, og datt av! hjelp tenkte jeg da! solarium er ikke bra! burde forbys store deler av året! Nå tar jeg kun solarium når jeg skal ut på byen, for ikke å være helt likblek under mine fine fest topper! jeg liker ikke selvbruningskrem, orker ikke å springe naken rundt etter en runde med påsmøring av dette klisset.
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #19 Skrevet 17. november 2004 jegj og har slutta å ta solarium, etter at jeg merket en skummel episode.. noen av føflekkene mine vokste, og datt av! hjelp tenkte jeg da! solarium er ikke bra! burde forbys store deler av året! Nå tar jeg kun solarium når jeg skal ut på byen, og det er ikke så ofte.... for ikke å være helt likblek under mine fine fest topper! jeg liker ikke selvbruningskrem, orker ikke å springe naken rundt etter en runde med påsmøring av dette klisset.
Malou Skrevet 17. november 2004 #20 Skrevet 17. november 2004 Nei, på denne tiden som er nå og frem til det blir vår tar jeg ikke solarium. De gangene jeg skal skal vise hud bruker jeg selvbruner istedet. Men jeg kunne nok fortsatt finne på å ta litt sol før sommeren, selv om det selvfølgelig er like usunt å ta det da som nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå