AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Har flørtet med en fyr av og på i mange år, det har vært dårlig timing de fleste gangene og enten han eller jeg har fått meg kjæreste. En av gangene vi var i en intens flørteperiode bodde jeg i utlandet.. Og da jeg kom hjem hadde han fått seg kjæreste. Nå er vi begge single. Jeg bor fortsatt i utlandet men har vært hjemme i et par uker nå (men da har selvfølgelig han vært bortreist). Vi har møttes en gang da han var tilbake etter å ha begge vært på byen, jeg ble med han hjem men vi hadde ikke sex. Vi har ikke tidligere hatt sex heller. Har foreslått for han nå at vi tar en middag en dag før jeg drar, men tiden er veldig knapp og jeg har bare noen dager igjen hjemme.. Jeg kommer ikke hjem igjen før til jul. Jeg sendte meldingen for maaaange timer siden, men han har ikke gått inn på den. Jeg har vært forelsket i han i alle år, og da jeg sov hos han føltes bare alt så riktig og naturlig og at vi var ment for hverandre. Jeg vil ikke gi slipp på det.. Hva tenker dere? Anonymkode: 8e63d...5b8 1
hafu Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Jeg tenker at dere garantert liker hverandre for å ha opprettholdt kontakten i så mange år, gjennom så mange hindringer. Flott at du tok mot til deg og sendte melding, men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente på svar?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 10 timer siden, hafu skrev: Jeg tenker at dere garantert liker hverandre for å ha opprettholdt kontakten i så mange år, gjennom så mange hindringer. Flott at du tok mot til deg og sendte melding, men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente på svar? Tusen takk for svar! Jeg tenker at han ihvertfall har likt meg før da han har sagt at han har veldig lyst til å reise til meg. Jeg venter og venter på svar, men det er begrenset hvor lang tid han kan få på å svare. Han har fortsatt ikke gitt en lyd fra seg, og dette er første gangen han ikke svarer, bortsett fra de to gangene han har fått seg kjæreste, da har han sluttet å svare brått.. Det er selvfølgelig vanskelig for noen å vite hva han tenker, men jeg har vanskeligheter for å tenke klart da jeg fra tidligere av overanalyserer ting og gjør de mye mer kompliserte enn de er. Jeg har veldig lyst til å si til han at sånn oppførsel ikke er greit og at han heller burde si ting som de er enn å ikke svare, men vet ikke om det vil ødelegge mer enn det gjør godt... TS Anonymkode: 8e63d...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå