Saphyria Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Skulle gjerne hatt noen gode tips til interessante serier. Animert, action, eventyr, sci-fi, krim og reality-tv er kategoriene eg som regel ser på, og eg hater drama og søppel-reality forresten. Eksempler på serier eg liker er: Animert: Attack on Titan, The Simpsons, Futurama, Naruto, Family Guy. Reality-aktig: Alaska: The Last Frontier, Yukon Vet, Wildlife SOS, Top Gear. Og ellers liker eg Bones, Castle, CSI, Stargate SG-1/Atlantis, The Glades, The Mentalist, Modern Family, The Blacklist, Elementary, The 100, Under the Dome. Om det er nye serier eller gamle spiller ingen rolle. Takker på forhånd for alle tips eg får.
Kassiopeia Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 The night of på hbo likte jeg veldig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Battlestar Galactica, Warehouse 13, Eureka. Anonymkode: 0a86e...c89
Saphyria Skrevet 13. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2016 20 timer siden, Kassiopeia skrev: The night of på hbo likte jeg veldig godt. Skal sjekke den ut, takk 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Battlestar Galactica, Warehouse 13, Eureka. Anonymkode: 0a86e...c89 Battlestar G. har eg sett, utrolig bra. Warehouse 13 prøvde eg å se noen episoder av for ei stund siden, men mistet interessen temmelig kjapt. Skal sjekke ut Eureka, takk for tips 17 timer siden, Caduceus skrev: "Preacher" er herlig😊 Den skal eg sjekke ut, har lest hva den handler om, og den virker interessant Takk. 17 timer siden, Caduceus skrev: Jericho Åååh, Jericho er bra! Begynte å se den tidligere (mest pga Skeet Ulrich), og den var knallbra. Men de kansellerte den vel etter to sesonger, om eg husker riktig.. 16 timer siden, Rosewood skrev: Lie to me Har sett noen episoder av den tidligere, men falt litt ut etter hvert. Får prøve på nytt, takk for tips. 1
Leonetta Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 Stranger things, er på Netflix. Minner om the goonies, ET og alle andre koselige og spennende 80-tallsfilmer du har sett (?) 😊
skruf Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 Fikk selv tips om Shameless her inne, og kan varmt anbefale den videre Kanonbra! (og jeg som trodde jeg vokste opp i en dysfunksjonell familie.....)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 Siden du liker sci-fi. Ville anbefalt deg å sjekke ut Star Trek DS9. Blir ofte sett på som betydelig svakere enn Star Trek TOS (the original series) og TNG (the next generation), litt som det stygge fåret. Men jeg syntes den var veldig bra! Falt virkelig for rollefigurene, og spennende historie Avslutningen var knall! :D (Hvis du gidder å se så lenge ..) Må jo også anbefale x-files, selv om serien kanskje har tapt seg litt med årene. Det er liksom ikke så uvanlig med den typen spenningsserier og tematikk lengre, men den var veldig unik for sin tid.. Anonymkode: 50ec0...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå