Gå til innhold

Å fortelle noen at du er forelsket i dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er en dårlig ide å innrømme til ei vennine at jeg er forelsket i henne?

Hakke lyst til å ødelegge vennskapet.

Er det noe som ville fått dere til å unngå en kompis? 

Anonymkode: bd40c...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe med mindre jeg var ganske sikker på at det var gjensidig. Hva slags forhold har dere? :)

Anonymkode: 54bdd...f07

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke sagt noe med mindre jeg var ganske sikker på at det var gjensidig. Hva slags forhold har dere? :)

Anonymkode: 54bdd...f07

Venner. Vi snakker for det meste sammen på skolen. Ble kjent med henne siden jeg har en kompis i klassen hennes. Jeg så hun satt for seg selv. Så jeg gikk å hilste på henne fordi hun så litt ensom ut. 

Har vært litt flørting, men ingenting seriøst. Hun virket litt interessert i meg, men er litt usikker på den.

Skrevet

Ah, vanskelig.. kan ødelegge mye om hun ikke er interessert tilbake. Hva med å prøve å flørte litt mer først og se om du kan lese reaksjonen hennes? Hvis hun ikke trekker seg tilbake er hun trolig interessert.

Gjest Fox Mulder
Skrevet (endret)

Veldig dårlig idé! Aldri si til henne at du er forelsket, bare på film slikt er gjensidig. Prøv å kom over henne, fokuser på andre blant annet :)

Endret av Fox Mulder
kom en stor reklameplak i mellom på mystisk vis
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det er en dårlig ide å innrømme til ei vennine at jeg er forelsket i henne?

Hakke lyst til å ødelegge vennskapet.

Er det noe som ville fått dere til å unngå en kompis? 

Ja, det ville nok lagt en demper på vennskapet hvis jeg ikke var interessert tilbake.

Anonymkode: d679c...f56

Skrevet

Jeg ville nok ikke gått direkte til å erklære min kjærlighet, men heller forsøke å nærme meg det ad omveier. Prøv å komme nær henne og se om det utvikler seg til noe. Da slipper du også belastningen med at alle kortene dine er på bordet dersom hun ikke vil være med å spille, for å si det slik.

Anonymkode: 60172...688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...