AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Først må jeg si at jeg er mann med normal kropp. I dag kjøpte jeg meg ny bukse, det viste seg at det var en som er lik denne på bildet jeg hadde kjøpt meg.Vil noen se at det var egentlig er damebukse jeg har på meg når jeg skal være ute blandt folk? Se på bildet og si hva du mener. Den kostet meg 600kr og butikken er 5 timer unna her jeg bor så det blir litt vanskelig å få bytta, og det er litt dumt å bare kaste den siden jeg har brukt penger også på den.. Jeg får legge til at jeg har en normal kropp uten for mye mage. Anonymkode: 85fe3...18d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Et øyeblikk siden, herremann skrev: damebukse TS her: Eller jentebukse :-) Anonymkode: 85fe3...18d
honnipuff Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 (endret) Ja, du kan bruke de klærne du vil bruke! For å være ærlig bryr jeg meg svært lite om hva andre har på Glemte å svare på det andre spørsmålet... Jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til noe. Endret 12. september 2016 av honnipuff 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Jeg forstår ikke, den ser da ut som en helt normal olabukse...? Anonymkode: 1a059...830
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 På bilde ser man at det er en kvinnebukse. Når det er sagt kjøpte du den jo uten at dette falt deg inn. Da tror jeg ikke at det er tydelig i virkeligheten, særlig ikke på deg. Du kan trygt gå med den. Anonymkode: f1658...9ad 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Det er jo en typisk damebukse og med mindre du er transe så bør du nok styre unna den. Man ser jo gjerne om man er i en dame- eller herrebutikk når man handler da... Anonymkode: 3ad09...339 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en typisk damebukse og med mindre du er transe så bør du nok styre unna den. Man ser jo gjerne om man er i en dame- eller herrebutikk når man handler da... Anonymkode: 3ad09...339 Har du aldri vært i en klesbutikk som selger både dame- og herreklær? Anonymkode: f1658...9ad 9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du aldri vært i en klesbutikk som selger både dame- og herreklær? Anonymkode: f1658...9ad Joda, men selv da så ser man om man er i dame- eller herreavdelingen. Det er ingen som kjøper et dameplagg ved en feil. Anonymkode: 3ad09...339 3
applestories Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, men selv da så ser man om man er i dame- eller herreavdelingen. Det er ingen som kjøper et dameplagg ved en feil. Anonymkode: 3ad09...339 Hvilke fysiske skiller mellom dame- og herreavdelingen er det i butikkene du går i? Jeg lurer ofte på om jeg har kommet over på herresiden når jeg beveger meg fra t-skjorter til mer t-skjorter. 10
Gjest Chauve-Souris Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 (endret) Sånn helt ærlig, om du er singel, eller har en kone som ikke tenner på feminine former hos menn, så ville jeg nok droppet den buksen. En slik bukse på en mann, samme hvor kjekk han var, hadde hvert fall drept alle mine lyster og sjanse for videre bekjentskap. Man kan jo si at det bare er meg, men det er nå egentlig ikke det, selv jenter som hadde sagt de ikke hadde noe problem med busken buksen hadde nok reagert negativt når de hadde møtt deg, selv om de kanskje ikke ser buksen spesifikt, underbevissthet og slikt. Du kan prøve å selge den på Finn, ikke til fullpris, men da får du hvert fall noe igjen for den. Endret 13. september 2016 av Chauve-Souris
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #13 Skrevet 12. september 2016 Hadde vært lettere å vurdere det om bildet viste hvordan buksa sitter på deg. Men det ser ut som en slags slengbukse, så med mindre du skal på discofest eller bruke cowboy boots, ser det kanskje litt snålt ut. Hva med å ringe butikken og forklare problemet, så kanskje du kan vente litt med å bytte den? Hva er butikkens bytteregler? Anonymkode: 260e6...f92 9
Pearl2.0 Skrevet 12. september 2016 #14 Skrevet 12. september 2016 41 minutter siden, applestories skrev: Hvilke fysiske skiller mellom dame- og herreavdelingen er det i butikkene du går i? Jeg lurer ofte på om jeg har kommet over på herresiden når jeg beveger meg fra t-skjorter til mer t-skjorter. Samme her! Jeg kan til og med finne på å spørre om det er dame- eller herrebukser som ligger på bordet😉 Ts: jeg ser godt at det er damebukse, aldri sett herrebukser med sånn snitt eller kant nederst. Men hvis du synes den sitter godt; what the hell, eller? 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #15 Skrevet 12. september 2016 "Problemet" her er vel at den har litt sleng i beina, hadde det vært mer bootcut eller skinnyjeans så hadde det vært mer innafor hvis du ikke vil noen skal se at det er en damebukse. Jeg elsker slike bukser selv, var en Levismodell jeg pleide å kjøpe som ungdom og den lignet på den bare at den hadde lavt liv. Anonymkode: 0e1d6...fc8 1
Gjest Chauve-Souris Skrevet 13. september 2016 #16 Skrevet 13. september 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: "Problemet" her er vel at den har litt sleng i beina, hadde det vært mer bootcut eller skinnyjeans så hadde det vært mer innafor hvis du ikke vil noen skal se at det er en damebukse. Jeg elsker slike bukser selv, var en Levismodell jeg pleide å kjøpe som ungdom og den lignet på den bare at den hadde lavt liv. Anonymkode: 0e1d6...fc8 Ikke enig, slengen gjør buksen bare enda verre... Men selve livet, rumpa/skrittet området, ser jo skikkelig ut som en damebukse, er ingen mannebukser (hvert fall ikke kledelige) som har et slikt snitt.
Gjest Bossa Nova Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 Dette er en damebukse med høyt liv og lange ben.
Gjest lipgloss Skrevet 14. september 2016 #19 Skrevet 14. september 2016 Visst du liker den og føler deg vel med den er det bare å bruke den,tviler sterkt på om noen vil legge merke til at det er en damebukse,anyway sitter buksa bra på deg så bruk den du
Gjest lizard queen Skrevet 14. september 2016 #20 Skrevet 14. september 2016 De fleste damebukser har jo knapt innsving i livet eller plass til rumpe så er jo ikke såå stor forskjell. Litt høy i livet men. Du burde heller legge ut bilde av hvordan den ser ut på deg, er vanskelig å si kun ut fra buksa, jeg ville tippet damebukse liksom men tror ikke jeg ville reagert særlig hvis en mann hadde gått med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå