Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. november 2004 #1 Skrevet 16. november 2004 Blir en mann mer sexy i deres øyne hvis han har mye penger? Vær helt ærlige nå! for å svare for meg selv så kan jeg si: Nei! Bryr meg ikke. Kunne kanskje hatt motsatt effekt til og med, hvis han skrøyt av det.
Gjest 1111 Skrevet 16. november 2004 #2 Skrevet 16. november 2004 Nei, man blir ikke sexy med penger.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. november 2004 #3 Skrevet 16. november 2004 Helt enig. Men samtidig virker en arbeidsledig mann veldig lite attraktiv, blant annet fordi han ikke har penger.
Gjest Ethereal Skrevet 16. november 2004 #4 Skrevet 16. november 2004 Nope. De mannfolka som har mye (og da mener jeg masse, ikke en normalt god lønn) penger har gjerne en annen type utdanning og andre verdier enn det jeg setter pris på hos en mann. Men uten penger er heller ikke tingen. Jeg assosierer menn med mye penger med utdanning enten som jurist eller økonomer, og deretter verdier, der fasade og penger faktisk er et mål i seg selv. Og det liker jeg ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #6 Skrevet 16. november 2004 Nope. De mannfolka som har mye (og da mener jeg masse' date=' ikke en normalt god lønn) penger har gjerne en annen type utdanning og andre verdier enn det jeg setter pris på hos en mann.[/quote'] Hmmm, den skjønte jeg ikke. Hva slags utdannelse har menn med masse penger? For ikke å snakke om verdier?
Gjest Ninakanin Skrevet 16. november 2004 #7 Skrevet 16. november 2004 jeg kommer ikke over sexycat sin avatar.. Men penger er sexy, ja. Men ikke om mannen er teit. Altså, typen min studerer noe som gjør at han fort kan tjene litt penger om han er heldig. Og da er pengene en del av det som er sexy med ham. Men ikke pengene i seg selv, det er HAN som er sexy Sexy med penger..
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #8 Skrevet 16. november 2004 Om en mann har lite eller mye penger har ikke så mye å si, så lenge vedkommende har kontroll på økonomien og en jobb å gå til. Gutter/menn som skryter om hvor mye de tjener er turn-off.
teraliten Skrevet 16. november 2004 #9 Skrevet 16. november 2004 Jeg synes menn som har høyere utdanning og er intelligent er sexy..........
Blomsterenka Skrevet 16. november 2004 #10 Skrevet 16. november 2004 Penger kan vel kanskje være en slags "kraftkilde" for ens egen del, og om en mann har penger, blir det jo ikke noen automatikk i at det blir min "kraft", og vil neppe bli det heller... (blir som å gifte seg med en bonde, og aldri egentlig eie noe, men ha et sted å bo og kanskje kjærlighet som varer lenge, men vite at man ikke har mulighet til å bygge noe sammen, fordi slektsgården allerede står der, det er sikkert greit, men gjør ikke en mann mer sexy, siden spørsmålet var så spesifikt...) Er vel mer avgjørende om et menneske er i stand til å miste alle pengene og likevel være seg selv... om egen styrke, og ikke kraften pengene gir. Mer penger = mer å forholde seg til og flere utgifter...
Arkana Skrevet 16. november 2004 #11 Skrevet 16. november 2004 Jeg synes menn som har høyere utdanning og er intelligent er sexy.......... Helt enig. Penger gjør ikke en mann sexy eller mer attraktiv, men det betyr ikke at man ikke kan sette pris på en mann med mye penger, når alle de viktige kvalitetene er på plass.
Linselus Skrevet 16. november 2004 #12 Skrevet 16. november 2004 Om en mann har lite eller mye penger har ikke så mye å si, så lenge vedkommende har kontroll på økonomien og en jobb å gå til.
sirka Skrevet 16. november 2004 #13 Skrevet 16. november 2004 Jeg byttet ut en aksjemegler med en musiker, ikke det mest økonomiske jeg har gjort men samtidig det lureste jeg har gjort..
Gjest Gjesten Skrevet 16. november 2004 #14 Skrevet 16. november 2004 Om en mann har lite eller mye penger har ikke så mye å si, så lenge vedkommende har kontroll på økonomien og en jobb å gå til. Gutter/menn som skryter om hvor mye de tjener er turn-off. Menn som er intelligente, reflekterte og engasjert uten å vere belærande er sexy. Eg tener nok til å forsørge meg sjølv, det reknar eg med at han gjer også...
Lala Skrevet 16. november 2004 #15 Skrevet 16. november 2004 En mann som gjør noe med livet sitt, er tiltrekkende.. En mann som sitter på ræva er, ikke tiltrekkende. Men hva de tjener, reflekterer ikke alltid dette. Mitt svar er derfor nei, menn med PENGER er ikke nødvendigvis mer tiltrekkende enn de som ikke har det.
Gjest Étoile Skrevet 16. november 2004 #16 Skrevet 16. november 2004 En mann med intelligens og ambisjoner kan være sexy. Penger har ingenting å si i forhold til om jeg synes en mann er sexy eller ikke.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. november 2004 #17 Skrevet 16. november 2004 Bryr meg katten om hvor mye penger han har, for en kan ikke bli sexy med penger.
Selma Skrevet 16. november 2004 #18 Skrevet 16. november 2004 Blir en mann mer sexy i deres øyne hvis han har mye penger? Vær helt ærlige nå! for å svare for meg selv så kan jeg si: Nei! Bryr meg ikke. Kunne kanskje hatt motsatt effekt til og med, hvis han skrøyt av det. Nei, en mann blir ikke mer sexy i mine øyne om han har mye penger. Jeg vet jo ikke hvor mye penger du sikter til, men en mann som virkelig er rik, det er en mann som høyst sannsynlig har et pengeforbruk, verdisyn og en generell livsstil som ikke passer meg og mitt liv. Jeg er mest opptatt av at han er istand til å holde på en jobb, styre økonomien sin og forsørge seg selv.
Icy Skrevet 16. november 2004 #19 Skrevet 16. november 2004 Er ingen bombe at rike menn lettere får damer nettopp pga pengene. Penger symboliserer jo også noe, at man er god i jobben sin og har styrke etc. Blir for dumt at folk sier at de ikke går etter pengene... Ser dere en lamborghini langs veien vil dere heller sitte på med den personen en en person som kommer kjørende i en Ford. Og har man litt extra penger har man også mer tid til ferie.. iallfall damen siden mannen jobber for dem.. lol!
Gjest Madam Felle Skrevet 16. november 2004 #20 Skrevet 16. november 2004 Er ingen bombe at rike menn lettere får damer nettopp pga pengene. Penger symboliserer jo også noe, at man er god i jobben sin og har styrke etc. Blir for dumt at folk sier at de ikke går etter pengene... Ser dere en lamborghini langs veien vil dere heller sitte på med den personen en en person som kommer kjørende i en Ford. Og har man litt extra penger har man også mer tid til ferie.. iallfall damen siden mannen jobber for dem.. lol! Så alle må tenke som deg? jeg har ALDRI noensinne interessert meg for hva mannen ahr i lommeboken. Og min kjære er et levende bevis på det, for han ahdde IKKE bil da jeg møtte han, men syklet. Deretter kjøpte han faktisk en ford, og mannen er Mann med stor m, go ejg ville aldri byttet han bort mot alle pengene i hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå