Gå til innhold

Hva syns dere kvinner om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en mann begynner å treffe andre kvinner ei uke etter han slo opp med deg/du slo opp med han?

(og et sidespørsmål, har du noen gang spurt eksen om å bli sammen igjen ikke så lenge etter han slo opp med deg, for så å ghoste han/forsvinne?)

Anonymkode: 0612f...eb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må man nesten føle på litt selv :) ser ikke noe problem i det.

Skrevet (endret)

Postet på feil sted. Ops.

Endret av Møringen
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en mann begynner å treffe andre kvinner ei uke etter han slo opp med deg/du slo opp med han?

(og et sidespørsmål, har du noen gang spurt eksen om å bli sammen igjen ikke så lenge etter han slo opp med deg, for så å ghoste han/forsvinne?)

Kan du komme med litt flere konkrete ting? For jeg sliter med å gi et grundig svar når det er så utrolig mange forskjellige situasjoner. Hvordan man reagerer etter et brudd kommer an på hvordan situasjonen var og forholdet... Det finnes ikke ETT fasitsvar på hvordan man reagerer etter et brudd. Eksempel: en som har opplevd utroskap vil oppleve bruddet annerledes enn to stykker som ble enige om brudd på grunn av mangel på følelser. Derfor er det så vanskelig å svare, uten å ha noe å forholde seg til. 

Men jeg ville nok ha blitt lei meg om han traff andre kvinner rett etterpå, spesielt om det var følelser involvert. Noe annet ville jo vært at jeg var følelsesløs, og det er jeg jo dessverre ikke- Jeg hadde nok tenkt at min betydning var nullstilt. Fullstendig. Kommer også an på hvorfor han hadde dumpet meg eller omvendt. 

Om jeg har spurt eksen min om å bli sammen med han, for så å ghoste han? Hva vil det si...? Om jeg spør om å bli sammen igjen, venter man på responsen og ser an responsen og analyserer den. Er den negativ så ghoster jeg han ikke, men forsvinner selvfølgelig :P 

Anonymkode: 982ff...27a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du komme med litt flere konkrete ting? For jeg sliter med å gi et grundig svar når det er så utrolig mange forskjellige situasjoner. Hvordan man reagerer etter et brudd kommer an på hvordan situasjonen var og forholdet... Det finnes ikke ETT fasitsvar på hvordan man reagerer etter et brudd. Eksempel: en som har opplevd utroskap vil oppleve bruddet annerledes enn to stykker som ble enige om brudd på grunn av mangel på følelser. Derfor er det så vanskelig å svare, uten å ha noe å forholde seg til. 

Men jeg ville nok ha blitt lei meg om han traff andre kvinner rett etterpå, spesielt om det var følelser involvert. Noe annet ville jo vært at jeg var følelsesløs, og det er jeg jo dessverre ikke- Jeg hadde nok tenkt at min betydning var nullstilt. Fullstendig. Kommer også an på hvorfor han hadde dumpet meg eller omvendt. 

Om jeg har spurt eksen min om å bli sammen med han, for så å ghoste han? Hva vil det si...? Om jeg spør om å bli sammen igjen, venter man på responsen og ser an responsen og analyserer den. Er den negativ så ghoster jeg han ikke, men forsvinner selvfølgelig :P 

La oss si han slo opp med deg fordi du behandlet han veldig dårlig og var egoistisk. Hver gang han prøvde å snakke om hvordan han føler seg så prøvde du av all makt å unngå det, med å stikke av, bli sint eller bytte tema. Forholdet har vart en god stund og han har at det verre og verre mot slutten av forholdet.  Men du var dypt forelsket i han og han var drømmemannen din, og du ville ikke gi slipp på han, selv om du vet at du skader han. 

Her, eller vill det ha noe enda mer konkret?

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss ta utgangspunkt i at man hadde følelser for hverandre (ellers ville ingenting vært en problemstilling her overhodet)

1. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om en sånn mann, det kan være en dust eller det kan bety at han er over meg og ikke vil ha meg tilbake. Jeg hadde tenkt siste.

2. Har aldri forsøkt å få noen tilbake bare for å ghoste dem nei? Får jeg et nei så forsvinner jeg. Får jeg et ja så ghoster jeg han ikke haha

Anonymkode: c58d8...0e7

Skrevet

Det driter eg vel i, either way.

Slått opp er slått opp, og det betyr at man er fri til å gå videre med livet sitt når man føler seg klar for det.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si han slo opp med deg fordi du behandlet han veldig dårlig og var egoistisk. Hver gang han prøvde å snakke om hvordan han føler seg så prøvde du av all makt å unngå det, med å stikke av, bli sint eller bytte tema. Forholdet har vart en god stund og han har at det verre og verre mot slutten av forholdet.  Men du var dypt forelsket i han og han var drømmemannen din, og du ville ikke gi slipp på han, selv om du vet at du skader han.

Om kjerringa behandler mannen verre enn dritt når han liksom er "drømmemannen", så får hun som fortjent når han dumper ræva hennes og finner seg ein ny partner som behandler han bedre.

Skrevet

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var konkret ja. Takk skal du ha.

Parterapi eller gjort det slutt, er mitt svar. Her er det følelser involvert uansett så om noen av dere roter med andre en uke etterpå vil det gjøre vondt (naturligvis). Men om dere er enige om at det skal være slutt fremover så spiller det ingen rolle om det gjør vondt (for ganske mange). Og trenger den andre å vite om det? Helst ikke. Jeg ville vært svært diskré for å ikke såre den andre mer enn nødvendig, rart for noen - men sånn er jeg. Ellers er det merkelig å spørre om å få noen tilbake for å ghoste dem etterpå. Om du har gjort det slutt med henne, hun har spurt om å få deg tilbake også bare ghosta deg etterpå så høres det ondskapsfullt ut.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sluppet han, latt han finne noen som gjorde han lykkelig. Spesielt ekstra hvis jeg var forelsket i han og bare skadet han.

Anonymkode: c58d8...0e7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var konkret ja. Takk skal du ha.

Parterapi eller gjort det slutt, er mitt svar. Her er det følelser involvert uansett så om noen av dere roter med andre en uke etterpå vil det gjøre vondt (naturligvis). Men om dere er enige om at det skal være slutt fremover så spiller det ingen rolle om det gjør vondt (for ganske mange). Og trenger den andre å vite om det? Helst ikke. Jeg ville vært svært diskré for å ikke såre den andre mer enn nødvendig, rart for noen - men sånn er jeg. Ellers er det merkelig å spørre om å få noen tilbake for å ghoste dem etterpå. Om du har gjort det slutt med henne, hun har spurt om å få deg tilbake også bare ghosta deg etterpå så høres det ondskapsfullt ut.

I mitt tilfelle ble vi enig om å gjøre det slutt og prøve å bare være venner. Og hun lurte på om jeg hadde begynt å date, og jeg svarte ja, og derfra ble ting verre å verre. 

Og ja, den andre greia skjedde med meg. Jeg sa ja av ren skyldfølelse, og dagen etter så var hun vekk og hadde sletta facebook profilen sin og alt. Lure på om det var en san makt greia, at hun var den som slo opp. Jeg var i allefall den første kjæresten hun hadde hatt som hadde slått opp med henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...