Gå til innhold

Dessert serien


Gjest *Sexy*Cat*

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*

Liker dere den?

Jeg syns den er helt skjønn.

Finnes mange fine glosser, fint skimmerpudder og masse ting.

Og i tillegg smaker det godt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er ganske så sukkersøtt må jeg si (bokstaveligtalt).

Har selv en lipgloss derifra som smaker kake.

Men jeg "spiser" jo den bare opp så den er ikke lenge på leppene for å si det sånn.

Hun har kommet med en ny serie også. Som heter taste.

Ikke særlig forskjell bortsett fra at innpakningene har blitt rosa :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Det er vel et stort No-No i seg selv at Jessica Simpson markedsfører denne serien?

hvorfor er det NoNo?

Hvem vet som står bak disse produktene?

tviler på at hun står hjemme på kjøkkenbenken og lager de selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Har ikke prøvd noe derfra, synes serien ser litt for fjortis ut etter min smak.

så du dømmer etter wrappingen?

Hva hvis Dessert kommer med et undermiddel som akkuratt vil passe for ditt evt. hudproblem.

takker du nei da bare fordi det ser fjortiss ut? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du dømmer etter wrappingen?

Hva hvis Dessert kommer med et undermiddel som akkuratt vil passe for ditt evt. hudproblem.

takker du nei da bare fordi det ser fjortiss ut? :o

Poenget er vel det at hun ikke kommer til å prøve den ut bare fordi de kanskje har et vidundermiddel for hennes hud. Det finnes jo drøssevis av andre merker som kanskje appellerer mer til henne. De fleste merker har hudprodukter for ditt og datt. Tviler på at Dessert kommer med noe voldsomt nytt og revolusjonerende... (Ja, så sant man ikke tror på reklamen da... Den sier sikkert noe annet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel det at hun ikke kommer til å prøve den ut bare fordi de kanskje har et vidundermiddel for hennes hud. Det finnes jo drøssevis av andre merker som kanskje appellerer mer til henne. De fleste merker har hudprodukter for ditt og datt. Tviler på at Dessert kommer med noe voldsomt nytt og revolusjonerende... (Ja, så sant man ikke tror på reklamen da... Den sier sikkert noe annet.)

Som jeg skulle sagt det selv... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*

Poenget er vel det at hun ikke kommer til å prøve den ut bare fordi de kanskje har et vidundermiddel for hennes hud. Det finnes jo drøssevis av andre merker som kanskje appellerer mer til henne. De fleste merker har hudprodukter for ditt og datt. Tviler på at Dessert kommer med noe voldsomt nytt og revolusjonerende... (Ja, så sant man ikke tror på reklamen da... Den sier sikkert noe annet.)

Men hva hvis det blir dokumentert voldsom effekt av f.eks cellulitter som vil bli fjernet for alltid fra Dessert (som vi diskuterer nå)?

Dette er hypotetisk, ja, men om det skulle stemme vil man da la være å kjøpe dette produktet fordi det kunne vært pakket inn i rosa silke med sommerfugler på?

Og hittil har det ikke kommet særlig effektive produkter mot cellulitter.

Dette var bare ett eksempel, men at man dømmer ut fra wrappingen OG hvem som står bak dette merket er jo å være utrolig forutintatt.

Tviler som sagt på at Jessica simpson sitter på kjøkkenet å rører i sammen disse formlene selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hvis det blir dokumentert voldsom effekt av f.eks cellulitter som vil bli fjernet for alltid fra Dessert (som vi diskuterer nå)?

Dette er hypotetisk, ja, men om det skulle stemme vil man da la være å kjøpe dette produktet fordi det kunne vært pakket inn i rosa silke med sommerfugler på?

Og hittil har det ikke kommet særlig effektive produkter mot cellulitter.

Dette var bare ett eksempel, men at man dømmer ut fra wrappingen OG hvem som står bak dette merket er jo å være utrolig forutintatt.

Tviler som sagt på at Jessica simpson sitter på kjøkkenet å rører i sammen disse formlene selv :ler:

Det var voldsomt da... :roll:

Jeg dømmer faktisk litt etter wrappingen. Men klart jeg kan overse det hvis bare produktet er bra nok.

Tviler likevel på at Dessert er tingen for meg. De har neppe noe revolusjonerende å tilby meg, ettersom jeg vanligvis foretrekker å ikke spise sminken min. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Sexy*Cat*
Såvidt jeg vet' date=' dreier det seg om en SMINKEserie....Derfor er problemstillingen uaktuell.[/quote']

la oss ta ett annet ekspempel da.

denne serien lover at huden din vil være rynkefri for resten av livet... (hypotetisk)

Igjen spør jeg: da vil dere droppe å kjøpe denne pga wrappingen og fordi jessica simpson står bak serien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Det var voldsomt da... :roll:

Jeg dømmer faktisk litt etter wrappingen. Men klart jeg kan overse det hvis bare produktet er bra nok.

Tviler likevel på at Dessert er tingen for meg. De har neppe noe revolusjonerende å tilby meg, ettersom jeg vanligvis foretrekker å ikke spise sminken min. :tunge1:

bare diskuterer jeg.

Og det er greit nok at den ikke er for deg :)

Men det blir en veldig enkel tankegang å bare dømme etter wrappingen.

Dessuten kan ikke bare sminken spises. den kan faktisk BRUKES :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kan ikke bare sminken spises. den kan faktisk BRUKES :ler:

Men det kan jo sminken jeg allerede har også. :wink:

Og hvis Jessica Simpson (eller hvilken som helst annen Hollywood plastdukke) promoterte et produkt som garanterte at jeg ville forbli rynkefri for alltid ville jeg fremdeles latt vær å kjøpe det. Rett og slett fordi det ville være for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hvis det blir dokumentert voldsom effekt av f.eks cellulitter som vil bli fjernet for alltid fra Dessert (som vi diskuterer nå)?

He he! :ler:

Og hvem skulle dokumentere det? Ja, sånn at vi alle ville tro på det?

Synes det finnes drøssevis av kremer på markedet med dokumentert virkning jeg. Tror ikke på alt fordi om noen sier det er dokumentert i et blad, på tv, eller i en reklame jeg. (Huff, nå ler vel Jessica av meg... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...