Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 lar sykehuset noen egentlig ta abort for 3. gang? nei det er ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #2 Del Skrevet 16. november 2004 Ja, har aldri hørt om noen sykehus som har nektet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. november 2004 #3 Del Skrevet 16. november 2004 Ja' date=' har aldri hørt om noen sykehus som har nektet det.[/quote'] Vet at man skal kunne ta abort opp til 12ganger...i værste fall. men en venninne skal ta abort for 3. gang. er ikke dette skadelig? Fatter ikke at det er lov... jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. november 2004 #4 Del Skrevet 16. november 2004 Får man ikke en samtale før en abort? Fagpersonell burde i hvert fall fortelle henne at det finnes prevensjon som funker så en bedre måte enn abort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #5 Del Skrevet 16. november 2004 men en venninne skal ta abort for 3. gang. er ikke dette skadelig? Jeg aner ikke om det er skadelig, dessverre. Man har jo de som har tatt ørten aborter og som ikke tar skade av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. november 2004 #6 Del Skrevet 16. november 2004 Vel, noen er veldig uheldige og det er vel bedre at hun tar en abort enn at ungen vokser opp i et hjem hun ikke er ønsket i. om det er skadelig vet jeg ikke, men jeg ville tro hun fikk advarsler om det hvis det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 16. november 2004 #7 Del Skrevet 16. november 2004 Hvis du visste det, hvorfor spurte du? Hvor står det om maskimum antall aborter man kan ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #8 Del Skrevet 16. november 2004 Fagpersonell burde i hvert fall fortelle henne at det finnes prevensjon som funker så en bedre måte enn abort... Ja,...Hvis pleierne og legen kjenner henne igjen, tror du ikke de vil si noe? Skriver de det forresten i journalen, at man har tatt abort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 16. november 2004 #9 Del Skrevet 16. november 2004 Skriver de det forresten i journalen, at man har tatt abort?? Har lurt på det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 16. november 2004 #10 Del Skrevet 16. november 2004 Ja, det føres i journalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 16. november 2004 #11 Del Skrevet 16. november 2004 Kjenner en dame som går på dobbelt dose p-piller, men som blir gravid fordet! (to ganger abort da hun gikk på vanlig dose p-piller, og en gang abort på dobbelt dose..) Tror ikke det er noen øvre grense for abort, men legene/sykepleieren vil nok prøve å informere om bedre prevansjonsmiddler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. november 2004 #12 Del Skrevet 16. november 2004 Hvis du visste det, hvorfor spurte du? Hvor står det om maskimum antall aborter man kan ta? Jeg var ikke 100% sikker nei. Det sto i en brosjyre hun fikk fra sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 17. november 2004 #13 Del Skrevet 17. november 2004 Kjenner en dame som går på dobbelt dose p-piller' date=' men som blir gravid fordet! (to ganger abort da hun gikk på vanlig dose p-piller, og en gang abort på dobbelt dose..)[/quote'] Kanskje hun burde prøve noe annet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #14 Del Skrevet 17. november 2004 Er hun epileptiker eller bruker antiepileptika mot andre sykdommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. november 2004 #15 Del Skrevet 17. november 2004 Haha! Ja det ble dobbelt opp med p-piller og kondom. Nå har hun fått ett barn og vurderer å sterilisere seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 17. november 2004 #16 Del Skrevet 17. november 2004 De er da ingen grunn til å nekte noen det. Hvis det ikke er medisinske grunner til det, men jeg vil tro at dersom man ikke tåler å ta en abort, tåler man heller ikke å bære fram et barn. En annen ting er at det må gå an å være litt mer forsiktig så man unngår å havne i den situasjonen så mange ganger. Jeg synes man bør ha ta litt ansvar, og ikke belaste sykehusene unødvendig. Jeg vet ikke hva en abort koster for det offentlige, men gratis er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå