Aamu Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Jeg er så misfornøyd, finner ingen virkelig gode BH'er. Jeg vet hvilken størrelse jeg er! Så det er ikke greia. Orker ikke bruke 500 kr på en BH heller, så kjøper fra Lindex, stort sett, men er ikke fornøyd... Hvor kjøper du fra, og hvorfor er du fornøyd? Jeg vasker helst BH'er i vaskemaskinen også så det kan jo ødelegge litt...
Sparks Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Noen sinne prøvd disse? https://www.junkyard.no/bh-bralette-2 Kjøpte noe lignende fra den nettsiden og synes den holder ting på plass + er behagelig
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 En bh som er god og godt likt av meg, kan bli hatet av deg. Bher må prøves og passe til kroppen din. Se på ebay da. Anonymkode: ecf72...b67 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Triumph har en BH som heter Body Make-Up. Betaler ca 300 kroner for dem og elsker dem. De er kjempemyke og deilige! Anonymkode: 7f890...fd2 1
Aamu Skrevet 12. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En bh som er god og godt likt av meg, kan bli hatet av deg. Bher må prøves og passe til kroppen din. Se på ebay da. Anonymkode: ecf72...b67 Ja... og? Jeg spør etter merker og sider som selger BH'er som folk synes er gode... Jeg skriver ikke at alle BH'er passer alle damer
Aamu Skrevet 12. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2016 11 minutter siden, Sparks skrev: Noen sinne prøvd disse? https://www.junkyard.no/bh-bralette-2 Kjøpte noe lignende fra den nettsiden og synes den holder ting på plass + er behagelig takk Har ikke prøvd derfra. Eller tenkte du på typen?
Aamu Skrevet 12. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Triumph har en BH som heter Body Make-Up. Betaler ca 300 kroner for dem og elsker dem. De er kjempemyke og deilige! Anonymkode: 7f890...fd2 Ok, skal se om jeg finner dem så jeg får sett på dem.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 Når det gjelder undertøy så går pris og kvalitet hånd i hånd. Jeg personlig kjøper ALDRI fra storkjedene, med mindre det er bralette. Victorias secret, calvin klein har god kvalitet, Triumf og Change - tja, helt OK, det funker Anonymkode: cd612...85e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder undertøy så går pris og kvalitet hånd i hånd. Jeg personlig kjøper ALDRI fra storkjedene, med mindre det er bralette. Victorias secret, calvin klein har god kvalitet, Triumf og Change - tja, helt OK, det funker Anonymkode: cd612...85e Victoria's Secret er faktisk overpriset, så kvaliteten er faktisk ikke den beste. Anonymkode: 1e93e...258 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder undertøy så går pris og kvalitet hånd i hånd. Jeg personlig kjøper ALDRI fra storkjedene, med mindre det er bralette. Victorias secret, calvin klein har god kvalitet, Triumf og Change - tja, helt OK, det funker Anonymkode: cd612...85e Jeg velger change lett over Victoria secret og kalvin klein. Men helst går jeg for helt andre merker Anonymkode: f8d0c...07b 1
Kamelia83 Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg kjøper på LaLina i Oslo. Sist kjøpte jeg en bh fra Primadonna og den er helt super Prisene blir deretter og da, ca 1000 kr, men må nesten det for å få riktig størrelse og passform.
silkestrå Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 Har du prøvd Cubus sine Bh-er? Jeg har Bh-er fra både Victorias Secret og Calvin Klein, men synes faktisk at Cubus sine er de som passer meg best både i størrelse og passform.
Minya Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Bruker utelukkende Triumph, de har shaping bh'er som gjør at mine digre ta-ta's ikke ser så innmari overveldende ut likevel, behagelige, koster ikke skjorta og tåler vaskemaskin. Jeg vasker mine på 40 grader og selv et år etter kjøp, er de like gode. Blir du målt ordentlig er det også enklere å finne en god bh, for da passer plutselig både cup og omkrets. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå