Gå til innhold

Selge strikkede plagg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å strikke, og lurte litt på å kanskje selge noe. Det er ikke mye man kan tjene på det tenker jeg, da garn koster en god del. Men et par hundrelapper her og der hadde gjort seg:) 

Men er det marked for dette? Er det epla.no som er den beste plattformen? 

Anonymkode: 7a0fd...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fins mange grupper på Facebook for kjøp og salg av strikkeprodukter.

Anonymkode: 33072...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som selger er helt avhengig av hva du strikker og om folk finner deg og produktet ditt. 

Anonymkode: 0de3a...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva som selger er helt avhengig av hva du strikker og om folk finner deg og produktet ditt. 

Anonymkode: 0de3a...d9e

Jeg kan strikke hva som helst egentlig. 

Men spesielt ett produkt kan jeg se for meg å bli populært. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre meg synlig:) 

Anonymkode: 7a0fd...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har selv butikk på Epla og selger smykker, noe som er litt vanskelig ser det ut som. Men jeg tror at strikkede plagg selger bedre, og så tror jeg at "strikkerne" har mye nettsider og blogger der de deler linker fra Epla.

Anonymkode: 52c6d...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange starter opp egen side på facebook ser jeg :)  så kan du jo invitere alle vennene dine eller lage en liten giveaway (så du når ut til kunder) Viktig å laste opp mye bilder om hva du lager og at du gjerne lager på bestilling:) ellers er jo epla en side og finnes sikkert plenty fler! Her er det kun du som kan sette grenser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...