Gå til innhold

Tips til billige søtsaker for ekstremt søtsug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på snop og søtsaker hele tiden. Mest fordi jeg ikke kan få det. Når jeg bodde hos foreldrene mine hadde vi alltid snop og brus tilgjengelig, is og så videre. Da spiste jeg det veldig sjeldent.

Nå kan jeg derimot spise 3 sjokoladeplater om dagen, chips og masse brus. Det vil si at dersom jeg hadde hatt penger hadde jeg spist det. Jeg spiser ikke det hver dag. 

Er det noen som vet om noe billig godt til å dempe søtsug? Untatt å pusse tenna. Te med sukker og så videre. Smågodt, chips og sjokolade er som regel veldig dyrt. Er det noen firstprice merker i chips, brus og snop som er gode? Selger de billig baconchips et sted? Husker for mange år siden solgte de 1 stor baconchipspose til en veldig lav pris men husker ikke hvilken butikk.. 

Jeg er ''fattig'' student med bare en liten deltidsjobb og holder på å bli gal av søtsuget. 

Anonymkode: e3695...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? At snopet du kjøper er dyrt, eller at du spiser snop?

Beste for søtsug er å kutte alt med sukker, da forsvinner det etter 1-2 uker. Drikk masse usukret te og kaffe. Kanskje bakekakao uten sukker. Aldri kjøp og ha sånt i huset. Dersom du står med en sjokoladeplate i hånden på butikken, spør deg selv om det virkelig er verdt å kjøpe den? Må du egentlig kjøpe den?

Anonymkode: 06edd...02c

Skrevet

Kjøp knekkebrød og rosiner. Rosiner gir søtsmak, mens knekkebrød fyller opp magen og døyver hungeren. Knekkebrød hjelper også mot suttebehovet, som ofte er en del av det hele. 

Funker for meg. Sukker er jo ikke sunt i for store mengder. 

Skrevet

Spør Ronja. Hun vet det nok.  😊

Skrevet
5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Spør Ronja. Hun vet det nok.  😊

:fy_fy: 

Anonymkode: d14eb...e2e

Skrevet

First Price 

Anonymkode: d14eb...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...