moncabang Skrevet 13. september 2016 #21 Skrevet 13. september 2016 Hva med å starte med Network Marketing? Finn ut hvilket firma som passer deg best, ta kontakt med noen som jobber innen dette firmaet og hør om de kan være noe for deg. Denne jobben kan du styre litt selv og mesteparten kan gjøres hjemmenifra. Jeg jobber f.eks med Forever Living og får inn en god del tusen i måneden på dette.
moncabang Skrevet 13. september 2016 #22 Skrevet 13. september 2016 (endret) Dobbel post Endret 13. september 2016 av moncabang
LilleMai Skrevet 13. september 2016 #23 Skrevet 13. september 2016 5 timer siden, Amleas skrev: Ta ektravakter i en annen kommune, da kan du jobbe over 100% Jeg har meldt meg som tilkallingsvikar i en kommune ved siden av. Har også meldt meg som vikar i en privat bedrift.. Ingen respons dessverre.. Hittil. ☺️
Eneri Skrevet 13. september 2016 #24 Skrevet 13. september 2016 Kan du være støttekontakt? Foregår jo ofte på ettermiddag/kveld/helg. Kan gi litt ekstra kroner i kassa, selv om neppe 5000. Vaskejobb hos private?
Gjest star123 Skrevet 13. september 2016 #25 Skrevet 13. september 2016 Vis du har trumf/coop medlem kort så kan du stå ved siden av kassen og registrere kortet på det andre handler gjøre det raskt før de får sjans til og bruke sitt eget
Cathj Skrevet 13. september 2016 #26 Skrevet 13. september 2016 Hva med å få deg en avisrute? Noen av rutene kjøres jo veldig tidlig på morgenen.
happiest Skrevet 13. september 2016 #27 Skrevet 13. september 2016 Hva med å legge ut annonse på finn og fortelle at du er interessert i å passe hund/dyr, passe barn (gjerne på barna dine sin alder), hjelpe til med husarbeid, hagearbeid, maling, transport osv? Er jo alt mulig folk trenger hjelp til, så du skal nok klare å finne noe du synes er ok å hjelpe til med.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #28 Skrevet 14. september 2016 For all del styr unna network marketing eller MLM. 95-99%+ ender opp med å bruke mer enn de tjener og det er ikke pga dårlig innsats men ren matematikk, dårlig rykte og slitsomt for venner og bekjente. - Uber (men ser de ikke hadde det hos deg) - Airbnb - lei bort en liten del av huset. Eventuelt bygg et lite koslig skur i hagen. - lokalii (selg opplevelser, guida turer eller lær bort noe du er dyktig på - Finn småjobber - Hør med et bemanningsbyråd Anonymkode: 1aa9c...605
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #29 Skrevet 14. september 2016 Er det kredittkjeld, inkasso eller lønnstrekk? Få refinansiering via banken og en kausjonist. Meld deg på luksusfellen. Eventuelt se på det og få noen tips. Få mannen din til å gå til et bemanningsbyråd og få jobb. Anonymkode: 1aa9c...605
Million Skrevet 14. september 2016 #30 Skrevet 14. september 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kredittkjeld, inkasso eller lønnstrekk? Få refinansiering via banken og en kausjonist. Meld deg på luksusfellen. Eventuelt se på det og få noen tips. Få mannen din til å gå til et bemanningsbyråd og få jobb. Anonymkode: 1aa9c...605 Byråd som driver med bemanning? Jeg trodde byrådene hadde nok å gjøre innen politikken, om de ikke skal begynne med bemanningstjenester også? Bemanningsbyrå ville forresten være et bedre tips
Amleas Skrevet 14. september 2016 #31 Skrevet 14. september 2016 15 timer siden, LilleMai skrev: Jeg har meldt meg som tilkallingsvikar i en kommune ved siden av. Har også meldt meg som vikar i en privat bedrift.. Ingen respons dessverre.. Hittil. ☺️ Prøv de andre kommunene rundt deg også. Opp søk de personlig, spør etter sjefen og spør om de trenger vikarer. Er det noe sykehus i nærheten, meld deg inn i vikar-polen deres. Heldigvis har vi stort sykefravær på jobben så muligheter for å jobbe ekstra, eller ta doble vakter er stor. Flere på min jobb som tar ekstravakter rundt i kommunene ved der de bor fordi de ikke orker jobbe ekstra på samme jobb som de jobber ellers. Jeg trenger ca 4 ekstravakter i mnd for å tjene ca 5000,- .
moncabang Skrevet 14. september 2016 #32 Skrevet 14. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: For all del styr unna network marketing eller MLM. 95-99%+ ender opp med å bruke mer enn de tjener og det er ikke pga dårlig innsats men ren matematikk, dårlig rykte og slitsomt for venner og bekjente. - Uber (men ser de ikke hadde det hos deg) - Airbnb - lei bort en liten del av huset. Eventuelt bygg et lite koslig skur i hagen. - lokalii (selg opplevelser, guida turer eller lær bort noe du er dyktig på - Finn småjobber - Hør med et bemanningsbyråd Anonymkode: 1aa9c...605 Jeg ønsker ingen diskusjon, men vil bare komme med en liten kommentar til det du sier øverst her. Jeg kan bare snakke for det selskapet jeg selv jobber i for det er kun der jeg har erfaring ifra, så er det sånn at selskapet kjøper tilbake de uåpnede varene du ikke får solgt til 90% av innkjøpsprisen. Veldig lite å tape med andre ord! Man kan faktisk også selge varene ut til sine kunder før man i det hele tatt har kjøpt dem av Forever, og da blir det plent umulig å tape penger😉😉
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #33 Skrevet 16. september 2016 Den 14.9.2016 at 15.56, moncabang skrev: Jeg ønsker ingen diskusjon, men vil bare komme med en liten kommentar til det du sier øverst her. Jeg kan bare snakke for det selskapet jeg selv jobber i for det er kun der jeg har erfaring ifra, så er det sånn at selskapet kjøper tilbake de uåpnede varene du ikke får solgt til 90% av innkjøpsprisen. Veldig lite å tape med andre ord! Man kan faktisk også selge varene ut til sine kunder før man i det hele tatt har kjøpt dem av Forever, og da blir det plent umulig å tape penger😉😉 Greit nok at det er retur og muligheter for å kun selge ut til kunde , men: - salg og rekrutetering til familie, venner og bekjente er ikke alltid så populært for å si det sånt. De fleste søk på diskusjoner på netter viser mange som er frustrert, irritert og lei av å i tide og utide bli innvitert på et homeparty eller en unik økonomisk mulighet av venner, familie eller personer en ikke har pratet med siden barneskolen. Det blir ofte sammenlignet med pyramidespill selv om det unngår betegnelsen for pyramidespill i loven. Men selv FL har et 95% frafall første året. Klarer de ikke kjøp/salgkvoten blir de automatisk beregnet som kunde istedet. For meg er det en skitten måte å lure til seg kunder på. Det handler ikke om dårlig innsats men at matematikken jobber en imot. Det er vanskeligere å selge til venner og bekjente enn en skal tro, spesielt nå det finnes flere i omgangskretsen som løper rundt og roper om homeparties, unike buisness muligheter og poster på facebook uorginale hyllest til produktene de bruker. - Lovnader om gull og grønne skoger er rett og slett ikke reell. De finnes de som klarer å tjene nok til å kunne leve av det, men de er i et ganske mikroskopisk mindretall. Mange ender opp med å bruke mye penger på produktene for å bli kjent med produktene eller betaler for opplæring, eventer etc etc . Når mange kanskje allerede er i en presset økonomisk situasjon fra før av tror jeg ikke Hallgeir Kvadsheim hadde blitt så happy. Jeg tror det er mange i bransjer som er fantastiske mennesker som kun har gode hensikter. Jeg ser heller ikke ned på noen for å falle for det, men etter min mening er det en dårlig invistering av tid og penger. Ekstrajobb, nabomat.no , airbnb, uber, lokalli, hurtigmatlevering, leieting.no , nabobil.no , småjobber på finn eller produsere noe hjemmelaga og selge det på nett er bedre alternativer. Det finnes egne nettbutikker hvor en kan selge det en selv har produsert. Anonymkode: 1aa9c...605 1
moncabang Skrevet 16. september 2016 #34 Skrevet 16. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Greit nok at det er retur og muligheter for å kun selge ut til kunde , men: - salg og rekrutetering til familie, venner og bekjente er ikke alltid så populært for å si det sånt. De fleste søk på diskusjoner på netter viser mange som er frustrert, irritert og lei av å i tide og utide bli innvitert på et homeparty eller en unik økonomisk mulighet av venner, familie eller personer en ikke har pratet med siden barneskolen. Det blir ofte sammenlignet med pyramidespill selv om det unngår betegnelsen for pyramidespill i loven. Men selv FL har et 95% frafall første året. Klarer de ikke kjøp/salgkvoten blir de automatisk beregnet som kunde istedet. For meg er det en skitten måte å lure til seg kunder på. Det handler ikke om dårlig innsats men at matematikken jobber en imot. Det er vanskeligere å selge til venner og bekjente enn en skal tro, spesielt nå det finnes flere i omgangskretsen som løper rundt og roper om homeparties, unike buisness muligheter og poster på facebook uorginale hyllest til produktene de bruker. - Lovnader om gull og grønne skoger er rett og slett ikke reell. De finnes de som klarer å tjene nok til å kunne leve av det, men de er i et ganske mikroskopisk mindretall. Mange ender opp med å bruke mye penger på produktene for å bli kjent med produktene eller betaler for opplæring, eventer etc etc . Når mange kanskje allerede er i en presset økonomisk situasjon fra før av tror jeg ikke Hallgeir Kvadsheim hadde blitt så happy. Jeg tror det er mange i bransjer som er fantastiske mennesker som kun har gode hensikter. Jeg ser heller ikke ned på noen for å falle for det, men etter min mening er det en dårlig invistering av tid og penger. Ekstrajobb, nabomat.no , airbnb, uber, lokalli, hurtigmatlevering, leieting.no , nabobil.no , småjobber på finn eller produsere noe hjemmelaga og selge det på nett er bedre alternativer. Det finnes egne nettbutikker hvor en kan selge det en selv har produsert. Anonymkode: 1aa9c...605 Det er et par feil i innlegget ditt, men det spiller egentlig ikke så stor rolle, jeg har ingen planer om å prøve å få deg til å skifte mening uansett😉 Det eneste jeg har lyst til å si er at du må huske på at ikke alle holder på med dette for å bli rike og leve av det, for mange er faktisk de ekstra 5-7000kr i måneden kjempe viktige for å få ting til å gå rundt i hverdagen. Så hvis du kjenner noen som holder på med dette ber jeg deg innstendig om å huske på akkurat det
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #35 Skrevet 16. september 2016 Hva med en sugardaddy? Er ikke alltid de forventer sex, bare at du blir med ut på middag og diverse. Rett og slett holder de med selskap. To eller tre sugardaddys, så er du kvitt gjelden på null komma niks. Anonymkode: 9a873...04a
LilleMai Skrevet 16. september 2016 #36 Skrevet 16. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med en sugardaddy? Er ikke alltid de forventer sex, bare at du blir med ut på middag og diverse. Rett og slett holder de med selskap. To eller tre sugardaddys, så er du kvitt gjelden på null komma niks. Anonymkode: 9a873...04a Hvor finner man dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå