AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Finnes det virkelig ingen dyrebutikker igjen i Trondheim sentrum? Hvor kan jeg dra for å kjøpe kattesand uten å måtte bære langt og slite meg helt ut? Har ikke bil, må ta buss eventuelt. Har en pus som ikke liker den vanlige sanda fra dagligvarebutikker, noe jeg forstår godt. Pleide å kjøpe kattesand og mat på Tropehagen på Byhaven, men den butikken har jo blitt borte siden sist jeg hadde katt. Sukk. Anonymkode: 0fa1c...6cd
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Ikke kjent i Trondheim,men finnes det en Europris kanskje? På Europris har de en veldig bra klumpesand Anonymkode: 4fd55...3ef
pæreskrott Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 (endret) redigert Endret 4. april 2017 av pæreskrott feil tråd
C-girl Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Anbefaler deg å bestille via nett zoopermarked.no leverer gratis på døren dersom du bestiller for over 500kr. De har rask levering, vanligvis innen 2-3 dager. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå