AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Hvordan finne ut det uten å få menn til å knulle meg? Så bekymret for det, så bekymret for det st jeg ikke tør å ha sex. Setter pris på om noen kan hjelpe meg. Anonymkode: 67400...d54
Arabella Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Bruk fantasien og prøv ut forskjellige runde gjenstander av forskjellig tykkelse, stearinlys, runde deodoranter etc. Forresten tror jeg at din frykt er ubegrunnet. Hvorfor tror du at du er vid nedentil?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Vet du hva? Dette tullet eksisterer bare i tåpelige tråder på kg. I virkelighetens verden så er vid og smal i skjeden like lite betydningsfullt som om du er vid eller smal i munnen. Leger her som en tommelfinger regel at får de inn to normalt store fingre og kan ta fingrene litt fra hverandre og pasienten ikke er jomfru så er hun normal. (Før noen kommer skrikende og viftende med pekefingeren, barselkvinner er unntaket fra regelen.) Det er ikke størrelsen det kommer an på, men hva man gjør ut av det man har og lærer seg å være fornøyd med den kroppen man har fått tildelt. Anonymkode: 68c95...dc3 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Har du ikke noen venninner du kan sammenligne med da? Det er sikkert også mulig å spørre kvinner du ikke kjenner, om du får lov til å putte en finger eller to inn i deres vagina sånn at du kan sammenligne. Og når du først er i gang, så de puutte sin finger inn i din vagina og gjøre seg opp en mening. Greit med en second opinion. Anonymkode: fdc76...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke noen venninner du kan sammenligne med da? Det er sikkert også mulig å spørre kvinner du ikke kjenner, om du får lov til å putte en finger eller to inn i deres vagina sånn at du kan sammenligne. Og når du først er i gang, så de puutte sin finger inn i din vagina og gjøre seg opp en mening. Greit med en second opinion. Anonymkode: fdc76...6f1 Mannehumor? Anonymkode: 93c8d...078 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Altså før jeg fødet barn så var jeg veldig trang, x'en sin penis som er 11 cm i omkrets fylte meg godt opp og jeg fikk alltid vafunalorgasmer, men etter fødslene så følte jeg ikke særlig mye når jeg ble penetrert. Jeg kjenner selv at skjeden er mye romsligere enn før jeg fikk barn, men vet ikke om jeg er regnet for å være normal eller slapp der nede nå. Dette plager meg så mye at jeg ikke vil ha sex med noen, har lest for mye her inne tror om at løse vaginaen er en dealbreaker. Må legge til at dildoen min som er 13 i omkrets kjenner jeg godt og det kommer aldri inn luft eller det blir lagd "slarkelyder" når jeg bruker denne. Så hvordan finne ut om jeg er vid der nede? Det som bekymrer meg da er å skuffe en mann da alle vil ha en trang vagina. Anonymkode: 67400...d54 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså før jeg fødet barn så var jeg veldig trang, x'en sin penis som er 11 cm i omkrets fylte meg godt opp og jeg fikk alltid vafunalorgasmer, men etter fødslene så følte jeg ikke særlig mye når jeg ble penetrert. Jeg kjenner selv at skjeden er mye romsligere enn før jeg fikk barn, men vet ikke om jeg er regnet for å være normal eller slapp der nede nå. Dette plager meg så mye at jeg ikke vil ha sex med noen, har lest for mye her inne tror om at løse vaginaen er en dealbreaker. Må legge til at dildoen min som er 13 i omkrets kjenner jeg godt og det kommer aldri inn luft eller det blir lagd "slarkelyder" når jeg bruker denne. Så hvordan finne ut om jeg er vid der nede? Det som bekymrer meg da er å skuffe en mann da alle vil ha en trang vagina. Anonymkode: 67400...d54 Jeg tenker på å operere meg trangere forresten sånn st jeg ikke skal bekymre meg mere over dette. TS Anonymkode: 67400...d54 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på å operere meg trangere forresten sånn st jeg ikke skal bekymre meg mere over dette. TS Anonymkode: 67400...d54 Ville vært meget forsiktig med dette. Man går ganske nær pudendal-nerven som kan skape store problemer for deg senere... Anonymkode: 46e59...132 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville vært meget forsiktig med dette. Man går ganske nær pudendal-nerven som kan skape store problemer for deg senere... Anonymkode: 46e59...132 Hvor i skjeden ligger denne? Kjenner du til tilfeller hvor noen har fått store problemer etter operasjon? Anonymkode: 67400...d54
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså før jeg fødet barn så var jeg veldig trang, x'en sin penis som er 11 cm i omkrets fylte meg godt opp og jeg fikk alltid vafunalorgasmer, men etter fødslene så følte jeg ikke særlig mye når jeg ble penetrert. Jeg kjenner selv at skjeden er mye romsligere enn før jeg fikk barn, men vet ikke om jeg er regnet for å være normal eller slapp der nede nå. Dette plager meg så mye at jeg ikke vil ha sex med noen, har lest for mye her inne tror om at løse vaginaen er en dealbreaker. Må legge til at dildoen min som er 13 i omkrets kjenner jeg godt og det kommer aldri inn luft eller det blir lagd "slarkelyder" når jeg bruker denne. Så hvordan finne ut om jeg er vid der nede? Det som bekymrer meg da er å skuffe en mann da alle vil ha en trang vagina. Anonymkode: 67400...d54 Huff, trist å høre at du føler det sånn. Kan jeg spørre hvor mange barn du har og om du hadde komplikasjoner under fødsel/fødslene? Er dette vanlig etter man har født? Kan det også skje med keisersnitt? Huff, tør aldri å få/føde barn... Anonymkode: d5620...890
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Huff, trist å høre at du føler det sånn. Kan jeg spørre hvor mange barn du har og om du hadde komplikasjoner under fødsel/fødslene? Er dette vanlig etter man har født? Kan det også skje med keisersnitt? Huff, tør aldri å få/føde barn... Anonymkode: d5620...890 Klart man unngår slike problemer om man tar keisersnitt. Har hatt kompliserte fødsler dessverre så er liksom ikke fordi jeg har vørt lat og ikke gjort knipeøvelsene mine heller, keisersnitt har vært diskutert alle gangene men legene strekker seg langt for å forløse ungen vaginalt er min erfaring. Kjenner andre med like fødsler som mag som alle har endt i keisersnitt. Virker muligens som om det har med hvilket sykehus man føder på ift økonomi osv. Synd de ikke tar mere hensyn til hva som faktisk kam skje med mors helse som følge av kompliserte fødsler. Har født ved AHUS Anonymkode: 67400...d54 1
Stiani Skrevet 12. september 2016 #13 Skrevet 12. september 2016 Du er nok sikkelig løs siden du spør det spørsmålet. Men uansett så spiller det ingen rolle. Du kan ikke bli mindre vid hvis en først har blitt løs. Det er derfor ingenting å være redd for bare prøv å finn noen som liker deg som du er.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #14 Skrevet 12. september 2016 1 minutt siden, Stiani skrev: Du er nok sikkelig løs siden du spør det spørsmålet. Men uansett så spiller det ingen rolle. Du kan ikke bli mindre vid hvis en først har blitt løs. Det er derfor ingenting å være redd for bare prøv å finn noen som liker deg som du er. Det er godt mulig, det jeg gjerne vil finne ut av da. Det er bare flaut liksom. Men hvordan kjennes en løs fitte ut da? Rundt kuken liksom? Anonymkode: 67400...d54 1
Stiani Skrevet 12. september 2016 #15 Skrevet 12. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er godt mulig, det jeg gjerne vil finne ut av da. Det er bare flaut liksom. Men hvordan kjennes en løs fitte ut da? Rundt kuken liksom? Anonymkode: 67400...d54 Det kjennes ut som å pule en bøtte med saltvann. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #16 Skrevet 12. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart man unngår slike problemer om man tar keisersnitt. Har hatt kompliserte fødsler dessverre så er liksom ikke fordi jeg har vørt lat og ikke gjort knipeøvelsene mine heller, keisersnitt har vært diskutert alle gangene men legene strekker seg langt for å forløse ungen vaginalt er min erfaring. Kjenner andre med like fødsler som mag som alle har endt i keisersnitt. Virker muligens som om det har med hvilket sykehus man føder på ift økonomi osv. Synd de ikke tar mere hensyn til hva som faktisk kam skje med mors helse som følge av kompliserte fødsler. Har født ved AHUS Anonymkode: 67400...d54 Nei det gjør man nødvendigvis ikke. Selve graviditeten er en stor belastning for bekkenmusklene. Anonymkode: 46e59...132 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #17 Skrevet 12. september 2016 Et øyeblikk siden, Stiani skrev: Det kjennes ut som å pule en bøtte med saltvann. Ok. Anonymkode: 67400...d54
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #18 Skrevet 12. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i skjeden ligger denne? Kjenner du til tilfeller hvor noen har fått store problemer etter operasjon? Anonymkode: 67400...d54 https://www.google.no/search?q=pudendal+nerve&espv=2&biw=1280&bih=703&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi83oLL_YnPAhVIMZoKHQpKCk0Q_AUIBigB#imgrc=9W3i6IesiSUYDM%3A Her ser du hvor denne nerven går. Kjenner ei som har sterke smerter hver dag etter skade på denne. Dersom du tror du er for vid pga dårlig bekkenmuskulatur ville jeg gått til en fysioterapeut som spesialiserer seg på dette. Anonymkode: 46e59...132 2
jabx Skrevet 12. september 2016 #19 Skrevet 12. september 2016 Kan du ikke bare stikke inn fingeren og kjenne etter?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #20 Skrevet 12. september 2016 3 minutter siden, jabx skrev: Kan du ikke bare stikke inn fingeren og kjenne etter? Jo, men har ikke annet å sammenligne med hvordan jeg var før og da var jeg veldig trang. Så trang at msn måtte klippe opp for å føde ut en forholdsvis liten unge. Men hvordan kjenner kjennes en løs vagina ut når dete menn fingrer henne? Vil ha seriøse svar. Anonymkode: 67400...d54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå