AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Jeg lurer på hva jeg kan gi min mor i 60 års gave. Vi har et veldig komplisert forhold der jeg helst hadde sett for meg at vi ikke hadde hatt noe særlig med kontakt. For noen år siden kjøpte jeg en dyr gave til flere tusen kr som hun bare så vidt har brukt, dette er jo ganske sårt og jeg bestemte meg vel egentlig for å ikke kjøpe flere gaver til henne, noe jeg heller ikke har gjort. Men siden hun har vært veldig snill og hjelpsom i det siste med min økonomiske situasjon har jeg lyst til å gi henne noe, da jeg setter pris på henne samtidig som jeg ikke føler hun fortjener noe da hun har behandlet meg virkelig dårlig. Det er heller ingenting hun trenger da hun har nok penger til å kjøpe seg det hun vil når hun vil. Noen som har forslag? Anonymkode: 50eb5...cdb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Har du barn? Ta med barna til fotograf og få de forstørret på et lerret? Evt. landskapsbilde fra et sted hun har kjært. Anonymkode: 72039...10f
Lijusa Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du barn? Ta med barna til fotograf og få de forstørret på et lerret? Evt. landskapsbilde fra et sted hun har kjært. Anonymkode: 72039...10f Hei. God ide, takk!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Fotobok med bilder av henne fra hun ble født til i dag, sammen med annen familie og evt. barnebarn? Anonymkode: 3280b...a25
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Bukett blomster da? Anonymkode: 3752a...0f3
Zienna Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Vet ikke hva du kjøpte som var så dyrt, men det kan jo være at hun ikke likte det? Eksempelvis ville mine barn aldri ha kjøpt meg klær eller interiør, for der vet de at jeg har min absolutt egne smak. Må også si at forslagene du har fått om bilder fra egen barndom og av barnebarna/familie mer hører hjemme til 80-årsdag. Vi på 60 år er normalt ikke bare opptatt av familie og barnebarn Tenk heller over hvilke interesser hun har og hva hun liker å gjøre. Liker hun å stelle pent med seg, så er et gavekort til hudbehandling, manikyr e.l. midt i blinken. Vet du hva slags musikk hun liker så kan en konsertbillett gjøre susen! Har du søsken eller annen familie som lurer på hva de skal kjøpe til henne, så kan du organisere en felles gave. Slik gjorde min familie det, og jeg fikk en utenlandsreise til et sted jeg alltid har ønsket meg. Uansett er det aldri hva gaven koster som betyr noe, men at hun forstår at du har brukt omtanke og tenkt på akkurat henne.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bukett blomster da? Anonymkode: 3752a...0f3 Hun er sjelden hjemme og blomster virker det som at hun ikke blir særlig glad for. Anonymkode: 50eb5...cdb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 1 time siden, Zienna skrev: Vet ikke hva du kjøpte som var så dyrt, men det kan jo være at hun ikke likte det? Eksempelvis ville mine barn aldri ha kjøpt meg klær eller interiør, for der vet de at jeg har min absolutt egne smak. Må også si at forslagene du har fått om bilder fra egen barndom og av barnebarna/familie mer hører hjemme til 80-årsdag. Vi på 60 år er normalt ikke bare opptatt av familie og barnebarn Tenk heller over hvilke interesser hun har og hva hun liker å gjøre. Liker hun å stelle pent med seg, så er et gavekort til hudbehandling, manikyr e.l. midt i blinken. Vet du hva slags musikk hun liker så kan en konsertbillett gjøre susen! Har du søsken eller annen familie som lurer på hva de skal kjøpe til henne, så kan du organisere en felles gave. Slik gjorde min familie det, og jeg fikk en utenlandsreise til et sted jeg alltid har ønsket meg. Uansett er det aldri hva gaven koster som betyr noe, men at hun forstår at du har brukt omtanke og tenkt på akkurat henne. Hun gråt da hun fikk det og sa hun var kjempe glad. Hun bruker ingen sminke, går som regel i "fjell klær" for noen år siden ble hun "ny" i Allers. Og noen hobby tror jeg ikke hun har. Men en konsertbillett er nok kanskje tingen takk! Anonymkode: 50eb5...cdb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå