Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk blir ikke mindre eller mer idioter av å gå på AAS ....det er det samme. Folk som er a-holes blir ikke mindre a-holes på fylla. De blir bare enda større og mer synlige. 

Samboeren din er lite intelligent og har en lav standard. 

Anonymkode: 8cffa...22c

Når du har vært sammen med en oppegående og ålreit fyr i mer enn ti år, er det bare tilfeldig at han forfaller og blir en selvopptatt tulling etter å ha gått på bol i 6 mnd?

Anonymkode: ef6d7...dcd

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

I bunn og grunn handler det å være veltrent om å være i god fysisk form. Da er det ganske ironisk at man boler seg til dårligere helse, når målet skulle vært det motsatte. 

Dette gjelder forøvrig ikke bare ts sin kjæreste. Les alle trådene her inne om slanking, trening og kosthold, hvor folk gjør alt i "helsens navn" for å se bedre ut, men helseeffekten blir bare dårligere. 

Man ser bra ut fordi man har god helse, god helse er et resultat av fornuftig trening og kosthold., Man får ikke god helse av å se bra ut. Det er en viss forskjell på det.

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 9/12/2016 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren min har vært sammen i 4 år nå.  For 6 mnd siden begynnte han å bruke anabole steroider i forbindelse med trening. Etter at han startet med dette har han forandret seg veldig mye. Han blir fort irritert, agresiv, er negativ hele tiden, utålmodig. Han har også blitt veldig egoistisk og tenker bare på seg selv. Det som har endret mest er hans sexlyst. Han har fått extrem høy sexlyst.  Han vil ha sex flere ganger om dagen og han får aldri nok. Alt handler om sex.  Hvis jeg ligger i senga og slapper av kommer han bort og skal begynne å forføre meg og ta på meg nedentil og lede til sex. Tar jeg oppvasken kommer han bort og tar på meg og prater om sex. Det samme hvis jeg er i dusjen, hvis jeg ser på tv, rydder huset. Altså fitta mi får ikke være i fred en eneste dag. Jeg savner å ligge ved siden av han å klemme og kose uten at det må lede til sex. Han tar ikke ett nei for ett nei. Før, så passet han veldig på meg. Hvis jeg hadde problemer nedentil en soppinfeksjon som måtte ventes 1 uke med å fixes lot han meg være i fred. Mens nå har jeg fått soppinfeksjon 2 ganger på kort tid fordi det ikke får tid til å fixet og han bare driter i meg. Så det han bidrar med i forholdet er enten sex eller ingenting.  Det som er problemet er at han påstår at han altid har vært sånn og at det er heller jeg som har for lav sexlyst.  Dette stemmer overhodet ikke. Bortsett fra at jeg i det siste har fått mindre lyst på han siden han er så påtrengende og oppå meg hele tiden. Han vil ikke se at dette ødelegger forholdet vårt. Han sa for 2 mnd at han tok siste dose og nå sier han at han må kjøpe en dose til.  Jeg orker rett og slett ikke å være rundt han lenger og har sklidd mer og mer fra han den siste tiden. De siste ukene har jeg bare gått rundt med tanken på å gjøre det slutt. Er det noen her som er sammen eller har vert sammen med noen som går på anabole steroider og kan fortelle meg litt rundt dette? Oppførsel osv... 

Anonymkode: 8068d...715

hei. du har all grunn til å bekymre deg ...

jeg har selv brukt anabole steroider i flere år . og det endret livet mitt totallt 

jeg angrer egentlig ikke på bruken, for livet mitt handler om trening uansett dop eller ikke. men skulle knanskje ønske jeg brukte mye av tiden min på viktigere ting enn 24/7 livstilen min som gikk ut over alt annet ....

når man slutter med anabole steroider får man lavt testosteron, lav sex lyst og energi er egentlig helt tull og bruke steroider vist du ikke konkurer i idrett .

mitt råd til han er å stoppe med det han holder på med og ta skikkelig pct etter kur . vis han denne meldingen så forstår han...hcg , anti østrogen og clomid kanskje . så får han nivåene tilbake til normalt forhåpentligvis ....

dere burde gått til en endokrinolog begge to. så får dere ordnet opp igjen...vanelig folk burde ikke bruke steroider . kun idrettsmenn

Skrevet

Mannen min går på bol. Men han er over 50 så testo strong nivået hans har sunket drastisk pga overgangsalder. Tror jeg da. Merker lite til det han er ganske stabil egentlig.  Skjelven sint heller.  Jeg er over gjennomsnittlig optatt av trening. Han har brukt det I mange år tror jeg så .. Han er ikke sexuelt masete spm din mann ts vi har et bra sex liv. Om han skal ble typen din får du ta en samtale me han . Si at når du har sopp og de andre kan du ikke ha sex desverre

Anonymkode: 104ea...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...