AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Har lyst til å prøve fargelinser uten styrke, men vet ikke om man bør dra til optiker først? Tror ikke det er noe problemer med synet, men er jo øynene jeg skal putte de på så vet ikke om det er risikabelt? Har aldri prøvd linser før. Noen sider å anbefale eventuelt? Anonymkode: e8124...ceb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Dra til opptikker og spør om de kan anbefale et merke! Jeg har ikke noe greie på sånt men jeg har prøvd engangs linser man ikke bør sove med engang men hadde ikke turt å bruke mnd linser uten å dobbeltsjekke 300 for en sjekk hos opptikker er verdt det. Anonymkode: cad77...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Dra til optiker. Da får du vite hvilken diameter og kurve som passer best for dine øyne også, i tillegg til at de sikkert kan anbefale merker. Anonymkode: 3a7cd...300
Mynona Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Tråden er ryddet for reklame og svar til dette. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå