AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Jeg samler på mye av papir, kvitteringer, tegninger (fra mine tre barn , gjennom 12 år) , legepapirer, navpapirer, historier, papirer på barn, bilder , skolepapirer, jeg elsker deg-lapper fra kjæresten , ja alt mulig mellom himmel og jord !!! +++++++++ Nå ligger det i 2 store hauger bakom spisestuen min !! Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette . Jeg har kjøpt permer, skilleark , hullmaskin , mapper osv. Så jeg har alt klart men vet ikke hva jeg skal sette hvor . Hvilken mappe til hva .... Uggh.. Noen som kan prøve å hjelpe meg ??? Anonymkode: 41fe6...402
stan Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Trenger du kvitteringene? Jeg ville startet med de hyggelige papirene, og lagt de kronologisk. Med de nyeste fremst, så det er lett å legge til nye. Offisielle papirene ville jeg stort sett kastet om det ikke er noe som fortsatt er gyldig. Også disse i kronologisk rekkefølge,de du vil beholde. Del opp alt i de ulike barna og lag det slik at det går an å ta fram å se i. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 En mappe for hvert barn, inndelt i kategorier som skole, helse, minner osv. Da blir det enkelt for barnet å ta med seg når han flytter hjemmefra. Anonymkode: d7b32...797 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Kvitteringer som er eldre enn 5 år kaster du. Permer er ikke min favoritt, men sorteringhullpinner. Da binder du sammen papirene og legger dem i plastposer. Tar mye mindre plass. Nav og legepapirer sorterer du sammen. Pleier legge nyeste øverst på arkiverte papirer. Sorter etter dato. Anonymkode: ce592...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå