Gå til innhold

Dere som har spist/spiser 1200-1300 kcal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk dere ned på 1 mnd?  ☺

Anonymkode: 8c193...921

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har spist ca 1200 kcal har jeg gått ned ca 0,5 kg i uken. Jeg veier 56 kg.

det har ikke vært verdt det! Sulten som en ulv, lite energi og jeg har nærmest blitt besatt av mat. 

For meg fungererer det bedre å ligge på 1500 og heller bruke lengre tid. (Slanker meg bare i perioder altså, typisk etter jul). I tillegg gir det meg energi til å gå turer eller trene litt, noe som også speeder opp prosessen :-)

Anonymkode: 5b921...1ac

• Liker 3
Skrevet

Jeg spiste 1300-1400 kalorier et par mnd, i tillegg til trening. Gikk ned 12 kg. Anbefales IKKE å spise så lite dersom man trener mye også. Jeg hadde dessverre for lite kunnskap om trening og næring, og fokuserte kun på kaloriene. Det endte med at jeg traff veggen noe så grådig, tok meg faktisk ganske lang tid å hente meg inn igjen. Trening gjorde meg dårlig lenge. Nå har jeg det heldigvis bra igjen. Jeg spiser 1500-1600 kalorier dager jeg ikke trener, og ca 2000 kalorier de dagene jeg trener. Går ned alt fra 0,2-0,5 kg i uka (denne uka gikk jeg ned 1,1 kg, men det er ikke vanlig for meg). 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg og stenges fordi den bryter med kvinneguidens regler ang. Matinntak. -Saraby, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...