AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Er dette et "must" når man sminker seg? :-) Jeg synes ikke jeg er noe flink til dette og vet jo at trening gjør mester, men hvis det ikke er noe man "må" gjøre i sminkerutinen så er jeg fristet til å la hele prosjektet ligge. Konturerer dere, eller synes dere det er like fint uten? Anonymkode: 4cb2d...da2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Jeg gjør det ikke, men etter jeg så denne videoen i går så vurderer jeg å prøve. http://emilietommerberg.com/2016/08/16/video-easy-contouring/ Anonymkode: 6bf7d...81b
Bloodless Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Nei, selvfølgelig er det ikke et must. Synes ofte det kan bli alt for mye.
Gjest Hannemor76 Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Konturerer ikke. På de som kan det veldig godt kan det være fint, men ellers blir det som regel bare for mye, eller at man ikke ser forskjell...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Jeg synes det ofte kan være veldig stygt. Sikkert fordi mange ikke kan det,og nei det er absolutt ikke noe must. Anonymkode: 5e39d...b46
akkuratnå Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Det er fint når det er gjort riktig. Men husk at less is more! Vær lett på labben når du påfører, og husk å blende skikkelig. Mange av instruksjonsvideoene på youtube legger altfor lite vekt å på korrekt blending. en tydelig mørk stipe under kinnbeina ser ikke pent ut. Og fokuser på de områdene du synes du trenger, ikke alle trenger å konturere alle de vanlige områdene. Men til spørsmålet, nei, kontur er ikke nødvendig. Å ingen konturering er bedre enn dårlig konturering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå