Kid-a Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Det er mye man skal lese. Hvordan går det an å sette fast leppa i en scanner??? ... Hovedpersonen klarte ikke å rive seg løs, de som befant seg i området rundt, klarte heller ikke å hjelpe den stakkars jenta. Det endte med at brannvesenet ble tilkalt... herregud. Man skal høre mye... Og hvorfor i huleste heita gidder noen å bry seg? (Ja, jeg er en av dem...) Kid-a *kjeder seg på jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 Hva gjør leppa i en skanner??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 22. juli 2002 #3 Del Skrevet 22. juli 2002 Hvis leppa mi hadde satt seg fast i scanneren - DA hadde jeg vært flau :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juli 2002 Care: det var akkurat det jeg lurte på....... hvordan er det mulig? Er det for kjedelig å bo i dette landet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 22. juli 2002 #5 Del Skrevet 22. juli 2002 Hva gjør leppa i en skanner??? Scanne inn eit kyss og sende til typen? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #6 Del Skrevet 6. august 2002 Må ha vært en blondine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå