Gå til innhold

Hvordan skal jeg få han? Konkrete tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge vært avstandsforelsket i en gutt. Historien kort etter ett år snakket han plutselig til meg på byen og jeg ble med han hjem og vi hadde sex. Dette gjentok seg to ganger, uten at det er noe mer kommunikasjon enn sex. Enten liker han meg, hvis ikke er han bare ute etter sex. Liker han meg så er det jo greit, hvis han bare var ute etter sex så skal jeg få han til å like meg. Det er her jeg trenger hjelp. 

Hvordan skal jeg oppføre meg for å få dette til. Det blir veldig unaturlig å sende han melding nå i ettertid, så det må skje på byen. Hva skal jeg si til han? Hvordan få han interessert i meg? 

Jeg føler at vi er perfekt match, så jeg kan ikke la det gå fra meg. Vil bare ikke være for direkte, i frykt for at han ikke er interessert og avviser meg tvert og jeg sitter igjen såret.

Anonymkode: 8be94...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger har du spurt om råd og tips på KG i løpet av dette døgnet? Hvor mange tråder har du laget? Denne historien har jeg hørt utallige ganger før i andre versjoner. 

Anonymkode: 2e2e2...be8

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har du spurt om råd og tips på KG i løpet av dette døgnet? Hvor mange tråder har du laget? Denne historien har jeg hørt utallige ganger før i andre versjoner. 

Hvorfor er det relevant? Har ikke fått noen svar på de andre, og jeg trenger virkelig noen råd. Beklager hvis det plager deg, men jeg tenker veldig mye på denne personen så tenker ofte at noen her inne kunne sagt noe smart.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det relevant? Har ikke fått noen svar på de andre, og jeg trenger virkelig noen råd. Beklager hvis det plager deg, men jeg tenker veldig mye på denne personen så tenker ofte at noen her inne kunne sagt noe smart.

Kanskje forsøk å skrive en dagbok med penn og papir. Det kan ofte være en god måte å rydde opp i tankene for å reflektere litt bedre over situasjonen du befinner deg i for øyeblikket. Siden du ikke har fått så mange svar så kan det å ta tak i problemet med hvordan finne svar på hva du burde gjøre rett og slett ligge i deg selv, og egen refleksjonsevne.  Håper du finner ut av det.

• Liker 1
Skrevet

Nemmen ts da. Du må virkelig forstå at det ikke er noe råd å gi i en slik sammenheng. Du må finne ut av dette med å kommunisere med han og aller helst over tid... Når dere møtes. Sånn som man pleier å gjøre? Møtes, for å finne ut av ting og bli kjent

Anonymkode: 939be...c3c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje forsøk å skrive en dagbok med penn og papir. Det kan ofte være en god måte å rydde opp i tankene for å reflektere litt bedre over situasjonen du befinner deg i for øyeblikket. Siden du ikke har fått så mange svar så kan det å ta tak i problemet med hvordan finne svar på hva du burde gjøre rett og slett ligge i deg selv, og egen refleksjonsevne.  Håper du finner ut av det.

Har gått gjennom disse tankene ganske mange ganger og her er hva jeg er kommet frem til: enten liker han meg eller så var han bare ute etter sex. I noen øyeblikk har jeg det klart for meg at han bare var ute etter sex, men i neste tenker jeg at han liker meg, men bare er sjenert eller synes jeg har vært avvisende og dermed tror jeg er uinteressert. 

For å finne ut av dette så må jeg ta kontakt, og kan ikke sitte å håpe på at han skal gjøre det. Problemet er bare at det er helt usannsynlig for meg å sende han melding for å få eventuelt avslag. Skulle ønske det fantes en måte å finne ut av det uten at han sier det direkte og vet at jeg er keen. 

Håper jeg enten får han eller kommer meg videre. Takk for svar!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nemmen ts da. Du må virkelig forstå at det ikke er noe råd å gi i en slik sammenheng. Du må finne ut av dette med å kommunisere med han og aller helst over tid... Når dere møtes. Sånn som man pleier å gjøre? Møtes, for å finne ut av ting og bli kjent

Anonymkode: 939be...c3c

Men jeg vet ikke hvordan. Jeg er vant med at gutter tar initiativ, har aldri gjort det før.. Jeg tenker at han burde lagt meg til på Facebook, spurt om nummeret mitt eller bedt meg på date, hvis han var interessert i noe mer. Også kommer tanken om at han kanskje tenker det samme. 

Jeg må nok bare gi han opp. Men tenker på han flere ganger daglig. Hvordan kan jeg slutte å bry meg om han? Selvfølgelig var han bare ute etter ligg, og han fikk det alt for lett. Hvordan komme seg videre? 

Skrevet

Hva er det med denne mannen som gjør at du føler at han er perfekt?

Anonymkode: 67cba...7bf

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lenge vært avstandsforelsket i en gutt. Historien kort etter ett år snakket han plutselig til meg på byen og jeg ble med han hjem og vi hadde sex. Dette gjentok seg to ganger, uten at det er noe mer kommunikasjon enn sex. Enten liker han meg, hvis ikke er han bare ute etter sex. Liker han meg så er det jo greit, hvis han bare var ute etter sex så skal jeg få han til å like meg. Det er her jeg trenger hjelp. 

Hvordan skal jeg oppføre meg for å få dette til. Det blir veldig unaturlig å sende han melding nå i ettertid, så det må skje på byen. Hva skal jeg si til han? Hvordan få han interessert i meg? 

Jeg føler at vi er perfekt match, så jeg kan ikke la det gå fra meg. Vil bare ikke være for direkte, i frykt for at han ikke er interessert og avviser meg tvert og jeg sitter igjen såret.

Du skriver jo selv her at du ble med han hjem og dere hadde sex. Dette gjentok seg to ganger, uten noe mer kommunikasjon. Hvis det er grunnlaget ditt for å tro at han liker deg, så tror jeg du tar feil. De fleste som er interessert ville tatt kontakt innen rimelig tid. 

Om du virkelig føler dette er perfekt match for deg, så kan du vel bare sende en melding en helg og høre om han har tenkt seg ut på byen og om dere kan møtes ? Du trenger jo ikke gjøre det så fryktelig vanskelig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...