AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Hei! Jeg er ikke invitert i dette brylluppet, men har lyst til å gi en gave som de kan åpne før selve dagen, eller vente noen dager. Hittil har jeg: To små Veuve Cliqout Ansiktsmasker Sjokoladehjerter Massasjeolje. Flere tips? Men ikke dildo og sånt, altså. Anonymkode: a4c67...156
mereo Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 (endret) Slik jeg leser det, er denne gaven mest for bruden. Endret 12. september 2016 av mereo 6
FruGlad Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Paracet - til de dagene de gir hverandre hodepine😉 Et typisk "dameblad" og et typisk "manneblad" Oppskrift på en god rett de kan lage sammen 1
Monicas Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Har vært i flere bryllup der brudeparet har fått et førstehjelpsskrin for ekteskapet. Innholdet i dette har variert men noen eksempler er: -Sokker( så ingen får kalde føtter) - Smilsjokolade( legger grunnlaget for gode dager) - Komplimentsboks ( Lovehearts) - Plaster ( mot skrubbsår og sårede følelser) - Gummistrikk ( en påminnelse om å være fleksibel) Googler du førstehjelp for ekteskapet vil du finne mange tips og utgaver av slike skrin.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Hva slags prisnivå tenker du deg? Jeg tenker et opplevelsesgavekort kanskje kunne vært noe. https://godream.no/?gclid=CNq81I3it88CFYEMcwodJI8Pcg Anonymkode: 02c43...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå