AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Ergo, vil ikke ha ny mann, som har barn. En slik oppgave passer ikke for alle. 1 dele mannen med unger. 2 dele mannen med x. 3 dele mannen med jobben hans. 4 dele mannen med kompisene hans. 5 dele mannen med hobbyen hans. Etter disse punktene , blir det ikke tid til meg uansett Det er godt og vær singel. Slippe og dele noen som helst. Er du en elsker eller elskerinne som må dele med andre? Hvordan takler du den? Anonymkode: bac0b...6f5 1
Gjest NotNaomi Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 En deler vel ikke mannen med hans eks ? Og de andre punktene gjelder da for alle forhold,med unntak av unger. Og hva har de to siste spørsmålene med det øvrige i innlegget å gjøre ?
Gjest Mythic Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Du er tydeligvis dårlig på å dele Jeg deler mannen min med jobben hans, kompiser, hobbyer, og det samme gjelder andre veien. En må ha et liv uten om partneren sin, ellers blir det veldig ensformig og kvelende. At du ikke ønsker å dele en mann med barna hans og eksen, er jo helt greit. Da er det best å finne seg en mann uten barn fra før.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Uansett om han har barn eller ikke, må du dele han med 3, 4 ,5 Kanskje du burde få deg en elsker, lettest når man skal være egoistisk.. hvis du ikke er psykopat da, og nekter han andre prioriteringer enn deg selv. Anonymkode: af9ef...a26 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 1 time siden, NotNaomi skrev: En deler vel ikke mannen med hans eks ? Og de andre punktene gjelder da for alle forhold,med unntak av unger. Og hva har de to siste spørsmålene med det øvrige i innlegget å gjøre ? En X kan være veldig kravstor. Og forlange både det ene og det andre. Anonymkode: bac0b...6f5 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uansett om han har barn eller ikke, må du dele han med 3, 4 ,5 Kanskje du burde få deg en elsker, lettest når man skal være egoistisk.. hvis du ikke er psykopat da, og nekter han andre prioriteringer enn deg selv. Anonymkode: af9ef...a26 Leste du alt. Det står jo elsker og elskerinne der. Om man ønsker mer en det, så blir du jo tilsidesatt. Får ikke tid, for alle andre krever all oppmerksomhet før deg. Anonymkode: bac0b...6f5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 1 time siden, Mythic skrev: Du er tydeligvis dårlig på å dele Jeg deler mannen min med jobben hans, kompiser, hobbyer, og det samme gjelder andre veien. En må ha et liv uten om partneren sin, ellers blir det veldig ensformig og kvelende. At du ikke ønsker å dele en mann med barna hans og eksen, er jo helt greit. Da er det best å finne seg en mann uten barn fra før. Har mannen din en elskerinne da? Anonymkode: bac0b...6f5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 1 time siden, Mythic skrev: Du er tydeligvis dårlig på å dele Jeg deler mannen min med jobben hans, kompiser, hobbyer, og det samme gjelder andre veien. En må ha et liv uten om partneren sin, ellers blir det veldig ensformig og kvelende. At du ikke ønsker å dele en mann med barna hans og eksen, er jo helt greit. Da er det best å finne seg en mann uten barn fra før. Jeg et alt for god til og må dele meg med andre. Derfor velger jeg heller og ikke la slikt ødelegge min glede. For jeg vil ikke være en gift manns elskerinne. Anonymkode: bac0b...6f5
Gjest Mythic Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mannen din en elskerinne da? Anonymkode: bac0b...6f5 Hva har det med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 5 timer siden, Mythic skrev: Hva har det med saken å gjøre? Ser du ikke ts sitt start innlegg. Det er sakens kjerne Anonymkode: bac0b...6f5
EvaLena Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Så forbli singel da vel, ingen som tvinger deg til å finne en kjæreste. Kanskje du heller skal skaffe deg en papegøye, noen av de prater jo litt. Høres ut som du vil få ett trist liv, men ditt valg 😊
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 At man ikke vil bli stemor, har jeg full forståelse for. Jeg har selv barn, og har hatt kjæreste med barn, og datet menn med barn. Og barnet til kjæresten, styrte far 100%, han gjorde alt barnet ønsket. Og mor til barnet gjorde virkelig sitt for å ødelegge forholdet vårt. Og kjærestens forventninger til meg, var at jeg skulle bli den nye hushjelpen, og hjelpe til med hans barn. Og sånne holdninger hadde de jeg datet og. Men de hadde barnet 50% eller mer da. Så jeg kan fint være singel, eller finne en med voksne barn, da jeg nærmer meg den alderen. Mine barn er og store, og trenger ingen som skal leke far, eller ta seg av de. Og de bestemmer ikke over meg, ikke har jeg en gal ex heller. Anonymkode: bfa4c...f6c 5
Millimani Skrevet 12. september 2016 #13 Skrevet 12. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ergo, vil ikke ha ny mann, som har barn. En slik oppgave passer ikke for alle. 1 dele mannen med unger. 2 dele mannen med x. 3 dele mannen med jobben hans. 4 dele mannen med kompisene hans. 5 dele mannen med hobbyen hans. Etter disse punktene , blir det ikke tid til meg uansett Det er godt og vær singel. Slippe og dele noen som helst. Er du en elsker eller elskerinne som må dele med andre? Hvordan takler du den? Anonymkode: bac0b...6f5 Joda, det kan bli masse tid til deg. Selv om typen skulle jobbe offshore, og være ute x antall uker, - så kan dere ha et godt liv. Til og med gifte dere. Hvis du ikke vil ha en mann som har barn så er det jo bare å lete etter en som ikke har barn. Hvis mannen har en x og de har felles barn, så gjør du klokt i å samarbeide på ditt vis, ikke legge barna for hat. Behandle barna med respekt, og ikke "ta fra dem" faren. Jobben hans trenger ikke være din interesse, akkurat som din jobb ikke trenger å være hans interesse. Skulle du bli invitert på julebord med jobben til mannen så er du ikke tvunget til å være med. Det er bare å la være og melde seg på. At mannen har kompiser er helt naturlig, akkurat som det er at du har venninner. Ja, dere kan til og med få dere vennepar. Om han liker å fiske, dra på hytteturer og fjellturer, så trenger ikke du like det samme. Om du liker å trene på treningssenter, svømmehallen, Syden-liv og diskotek, så trenger ikke han like det. Mange par er vidt forskjellige, og det trenger ikke være noe hinder. 10 timer siden, NotNaomi skrev: En deler vel ikke mannen med hans eks ? Og de andre punktene gjelder da for alle forhold,med unntak av unger. Og hva har de to siste spørsmålene med det øvrige i innlegget å gjøre ? Hvis man er så gode at man samarbeider med eksen så deler man mannen med eksen. Det er mye bedre enn å ikke tåle synet av hverandre, spesielt når det er barn inne i bildet.
Gjest antbug Skrevet 12. september 2016 #14 Skrevet 12. september 2016 Jeg tror forhold der ingen av partene er for eiesyke er de lykkeligste og har størst sjanse til å overleve. Hvis man bare lever for hverandre må det da bli fullstendig kvelende etter en stund? Når det er sagt forstår jeg at enkelte barnløse kvier seg for å innlede et forhold til en med barn. Det er mye styr med barn, og livet må i stor grad innrettes etter deres behov. Det betyr mindre frihet, mindre spontanitet og det vil prege hverdagen i stor grad selv om det selvfølgelig blir mye kos også. Jeg tror hverdagen kan komme litt for raskt inn i forholdet, særlig for den som ikke er så vant med barn og familieliv. Ekser trenger ikke nødvendigvis å bli et problem, men de kan selvfølgelig lett bli det hvis den nye partneren blir satt helt på sidelinjen i forhold til alt som angår barna. Jeg har ingen tro på praksisen jeg har inntrykk av at mange har med at det kun er foreldrene som skal oppdra og irettesette barna, og den nye partneren skal holde seg på avstand og bare gjøre koselige ting og drive markservice. Det reduserer jo ham eller henne til et slags reservemedlem av familien, og det gir grobunn til problemer og konflikter. Kan det i det hele tatt finnes noen som synes det er tilfredsstillende å steppe inn i et ferdig opplegg og en rolle med store begrensninger, og som synes det er helt greit å være den eneste i hjemmet som ikke har rett til å påvirke reglene? Det er ikke rettferdig å plassere noen i en sånn situasjon, synes jeg. Skal man skape nye familier, få nye samboere og ha mine, dine og våre barn må man heller gå helhjertet inn for det og la den nye som kommer inn få spillerom nok til å skape seg en levelig tilværelse i nyfamilien.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #15 Skrevet 12. september 2016 Du burde strengt tatt endre tittel til "Jeg vil være singel", for mange av punktene dine er ikke direkte relatert til forhold med andres barn involvert. At du mener eksen kommer mer inn i livet ditt når han har barn fra før er helt korrekt, du får alle som er involvert i barnet i fanget. Klart det påvirker livet, det er helt fair å bestemme seg for å styre unna. Anonymkode: bdc43...f53 1
Gjest Mythic Skrevet 13. september 2016 #16 Skrevet 13. september 2016 Den 12.9.2016 at 6.27, AnonymBruker skrev: Ser du ikke ts sitt start innlegg. Det er sakens kjerne Anonymkode: bac0b...6f5 Jaha...sakens kjerne her er vel det å være stemor.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 Den 11.09.2016 at 22.46, AnonymBruker skrev: Ergo, vil ikke ha ny mann, som har barn. En slik oppgave passer ikke for alle. 1 dele mannen med unger. 2 dele mannen med x. 3 dele mannen med jobben hans. 4 dele mannen med kompisene hans. 5 dele mannen med hobbyen hans. Etter disse punktene , blir det ikke tid til meg uansett Det er godt og vær singel. Slippe og dele noen som helst. Er du en elsker eller elskerinne som må dele med andre? Hvordan takler du den? Anonymkode: bac0b...6f5 Skjønte ikke denne helt jeg... Er du elskerinne fordi du ikke vil dele en mann med noe annet? Eller er du helt singel? Som elskerinne kommer man jo virkelig sist i rekkefølgen vil jeg si da. kanskje ikke akkurat i starten, men på sikt. Verdt null og niks. Bruksgjenstand. Har ikke noe behov for å eie en mann jeg. jeg har et eget liv også, så det er virkelig ikke noe problem å dele han med evt. barn/ familie, jobb, venner og hobbyer. For jeg vil jo dyrke akkurat det samme selv også. Hobber er forresten noe jeg regner med å kunne dele med han. Og de færreste menn over 30 år bruker så ekstremt mye tid på kompiser at det er noe problem (de fleste er da opptatt med egen familie det meste av tiden). Men jeg er helt enig med deg at det ligger ikke for alle å være stemor. Så da er det fornuftig å finne seg en mann uten barn. Anonymkode: 82484...19f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #18 Skrevet 13. september 2016 Den 11.9.2016 at 22.46, AnonymBruker skrev: Ergo, vil ikke ha ny mann, som har barn. En slik oppgave passer ikke for alle. 1 dele mannen med unger. 2 dele mannen med x. 3 dele mannen med jobben hans. 4 dele mannen med kompisene hans. 5 dele mannen med hobbyen hans. Etter disse punktene , blir det ikke tid til meg uansett Det er godt og vær singel. Slippe og dele noen som helst. Er du en elsker eller elskerinne som må dele med andre? Hvordan takler du den? Anonymkode: bac0b...6f5 Kunne ikke vært mer enig!! Har for en måneds tid siden forlatt samboer som hadde tre barn fra før, vi bodde sammen bare et halvt år før jeg fikk nok. Var sammen i tre år før vi flyttet sammen. Gikk greit så lenge jeg bodde i eget hus og kunne dra dit da det ble for mye for meg med unger og stemorsrolle og hele pakka! Nå nyter jeg singellivet, og skal jeg ha en partner med barn i fremtiden så skal barna være voksne og flyttet for seg selv Anonymkode: 6426f...bf5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå