AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Er det mer sensitivt om man fingrer med mensen? jeg er ekstremt kåt på dag 2-3, er det noe å anbefale? Anonymkode: 828bd...c7f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 onaner akkurat når du vil, mensen eller ei Anonymkode: c6b92...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Jeg kan godt onanerere når jeg har mensen. Men blir kanskje likevel ikke helt svar på det du spør om, fordi jeg aldri fingrer meg, kun bruker en pekefinger til å stimulerer kriteria og ellers min livlige fantasi 😀 Syns en orgasme hjelper meg til å slappe av, og evt menssmerter lindres. Anonymkode: 7cefc...9cf 2
Gjest lipgloss Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Klart du kan onanere for det om du har mensen det er faktisk smertelindrende også som skrives over her,så det er noe du burde gjøre
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 16 timer siden, lipgloss skrev: Klart du kan onanere for det om du har mensen det er faktisk smertelindrende også som skrives over her,så det er noe du burde gjøre Hehehe...ja du kjenner til problemet med mensen siden du er gift med en dame...vær glad du slipper den, fører bare med seg ubehag, blodflekker, smerter og (migrene for min del) og er ikke noe å trakte etter...tror det er bedre fysisk å være mann og slippe disse hormonsvigningene. Til slutt kommer overgangsalderen med sine plager...nei jeg tror jeg hadde valgt å bli født som mann om jeg kunne valgt det selv. Er greit nok å være kvinne men fysisk er det bedre å leve i en mannekropp tror jeg...? Anonymkode: 537ef...681
Gjest lipgloss Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehehe...ja du kjenner til problemet med mensen siden du er gift med en dame...vær glad du slipper den, fører bare med seg ubehag, blodflekker, smerter og (migrene for min del) og er ikke noe å trakte etter...tror det er bedre fysisk å være mann og slippe disse hormonsvigningene. Til slutt kommer overgangsalderen med sine plager...nei jeg tror jeg hadde valgt å bli født som mann om jeg kunne valgt det selv. Er greit nok å være kvinne men fysisk er det bedre å leve i en mannekropp tror jeg...? Anonymkode: 537ef...681 😊 som jeg sier til min kone jeg skulle tatt alle de sidene med glede visst jeg kunne fått vært kvinne 😌men ja jeg vet det kan være tøft innimellom, 20 år i ekteskap så lærer man litt hihi😊
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 6 minutter siden, lipgloss skrev: 😊 som jeg sier til min kone jeg skulle tatt alle de sidene med glede visst jeg kunne fått vært kvinne 😌men ja jeg vet det kan være tøft innimellom, 20 år i ekteskap så lærer man litt hihi😊 Er det deg på profilbildet? Anonymkode: 1cac8...97a
Gjest lipgloss Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det deg på profilbildet? Anonymkode: 1cac8...97a Hvem er det som spør
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Ja,jeg pleier bare å gjøre det gjennom trusa så slipper man eventuelle flekker. Klarer ikke helt å få orgasme stående eller i dusjen så da blir det sånn Anonymkode: 3a042...061
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå