Gå til innhold

Når kvitter man seg med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

trehjulssyklene, tråbilene, tråtraktorene og andre ting for småbarna med pedaler... Har blitt en liten samling her nå, men når kan man kvitte seg med de? Barna mine har litt samlertendenser så hadde det vært opp til de så hadde vi beholdt alt de noen gang har tatt i, litt for like mora si. :P:fnise:

Anonymkode: eb45f...d8b

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Alt med tre og fire hjul, ga vi bort da minsten begynte med to hjul. Men nå skal det sies at har litt ryddemani, men ingen som har etterlyst noe.

Skrevet
8 minutter siden, morhjertegod skrev:

Alt med tre og fire hjul, ga vi bort da minsten begynte med to hjul. Men nå skal det sies at har litt ryddemani, men ingen som har etterlyst noe.

Har veeldig lyst til å kvitte meg med det... Men så var det en kamerat som sa at traktoren kunne brukes til de var 10 år?? Altså jeg tviler på at noen av mine barn sitter på den traktoren når de er 10, men hva vet jeg...

Skrevet

Her skal det ut på finn en av de nærmeste dagene (når jeg gidder og har tid). Gutten er 5 og har ikke brukt noe av det på evigheter. Traktoren har han forsåvidt aldri fått til, og nå er den over hodet ikke interessant lenger.

Anonymkode: 14e08...bbb

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her skal det ut på finn en av de nærmeste dagene (når jeg gidder og har tid). Gutten er 5 og har ikke brukt noe av det på evigheter. Traktoren har han forsåvidt aldri fått til, og nå er den over hodet ikke interessant lenger.

Anonymkode: 14e08...bbb

Godt jeg ikke er alene. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...