Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er fire dager over ikm, og jeg har testet meg flere ganger men alle testene er negative.. Hadde en blødning som kunne minne en festeblødning 2 uker etter sist mens. Men virker ikke som om det er det.. Noen som har opplev dette, og var dere gravod eller ikke?

Anonymkode: 95554...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så uvanlig å plutselig være forsinket med mensen selv om den har vært regelmessig i flere år. Skjedde med meg i mars, hadde en liten blødning omtrent ei uke før jeg venta mensen, og trodde den kom tidligere enn den pleier. Det gjorde den ikke, for det var kun litt på papiret en gang den dagen. Mensen kom ikke, jeg testet, men den var negativ. Min mens kom to uker senere, og på den tiden hadde jeg tatt kanskje ti tester. Da var den ganske kraftig også.

Men du må jo bare fortsette å teste deg hvis den ikke kommer. 

Anonymkode: e192e...c7d

• Liker 1
Skrevet

Har nok dessverre større tro på forsinket mens enn graviditet. 4dager over Ikm burde du få positiv test, hvis du var gravid.

Anonymkode: 49c36...114

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd å ha forsinket mens og ikke vert gravid, selvom den til vanlig var regelmessig. 

Anonymkode: 9ecd6...255

Skrevet

Jeg er selv 13 dage over ikm. Var hos gynekologi forbindelse med utredning for barnløshet. Der fortalte hun meg at hun kunne se at jeg hadde en tykkere slimhinne, som kunne indikere på en tidlig graviditet eller at TR er på vei. Jeg var da bare 6 dager over ikm. 

Selv føler jeg nå at jeg har el slim og tviler sterkt på graviditet, ettersom jeg testet dagen før jeg skulle til undersøkelse, og på den 8 dagen over ikm. Begge var negativ selvfølgelig. 

Jeg hadde selv noen dager med små blødninger, veldig lys-rosa/oransje blod bare noen dager før jeg skulle fått TR. Men dette gav seg helt da jeg skulle ha fått TR. 

Vi har vært prøvere siden februar 2013. Og kommer ikke videre i prosessen før jeg får TR. Litt frustrerende. Håper vi begge kunne fått en positiv test!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...