AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Hei Jeg skal bestille flybilletter og working holiday visum til Australia, men har et pass som utgår i mai 2017. Har planer om å fornye passet i løpet av uken, men det tar ca. en uke før jeg får mitt nye pass. Går det fint å søke om working holiday visum med mitt nåværende pass? Er redd for at søknaden skal bli avslått mtp at søknaden koster nesten 3000 kr. Hvis ikke, går det fint å bestille flybillett med nåværende pass før jeg søker om visum? Vil ikke at prisene skal bli enda høyere enn de er nå.. Anonymkode: 55748...fd0
Poledra Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Flybilletter er greit å bestille, men visum bør du vente med til du har nytt pass
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Skaff deg nytt pass før du søker om visum! Hvis du må oppgi passinfo når du kjøper flybillett, ville jeg ventet med det også. De sjekker om informasjonen i pass, visum og flybillett stemmer overens, og hvis de ikke gjør det, får du ikke boarde flyet. Anonymkode: eb985...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå