Gå til innhold

Jeg har julestemning NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hva skal jeg med julestemning nå!?!? Jeg får det alltid en måned for tidlig!!! Argh...

Når jula endelig kommer er jeg helt lei. Skikkelig urettferdig.

Men hvis det kommer snø på julaften i år så blir jeg drit-glad :)

Andre enn meg som sliter med pre-julestemning-syndromet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp, dessverre, jeg pleier alltid å knipe øynene hardt igjen og synge lalala når jeg går forbi butikkene i november, skjønner ikke hvorfor de alltid må begynne så tidlig! Kan jo vente til første advent i alle fall :roll:

Gjest Ninakanin
Skrevet

ja hvilken søndag er første søndag i advent i år?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

28. november er første søndag i advent.

Dere som klager på at butikkene begynner så tidlig - det er mange som pynter ferdig til jul (utenom juletreet) til første søndag i advent. Det synes veldig godt på salgstallene. Tro meg, hvis ingen hadde kjøpt, så hadde butikkene heller ikke solgt...

Skrevet

Jeg begynner også og få julestemmning..

alle nisser i butikker, til og med marsipanen har jo kommet........ hmmm, nam nam...

det er kjempe digg!!

Nå er jula snart her!! HURRA... :danse:

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg skal lage pakkekalender til kjæresten miiiin :) Og så skal jeg pynte til juuuuul, og så skal jeg ha julemusiiiiiikk... I år skal jeg virkelig storkose meg med juletiden. Jeg er student, så det kan fort bli tomt og ensomt rent julemessig om jeg ikke fikser det selv!!

Skrevet
Tro meg' date=' hvis ingen hadde kjøpt, så hadde butikkene heller ikke solgt...[/quote']

Slutt å kjøpe da jenter! Veeeent! :ler:

Skrevet

Har ikke så fryktelig julestemning enda, men om 8 dager er semesteret over og jeg har juleferie. :danse: Da er stemningen velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...