Gå til innhold

Hvilke brukere vil du lese flere innlegg fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så i en annen tråd at noen mener at KG holder på å dø og at mange av brukerne ikke gidder være like aktive lenger. Kan vi lure dem tilbake? :fnise: Hvilke brukere burde være mere aktive og hvorfor? Tagg dem!! :laugh: 

Jeg skal sjekke rundt for å finne uthvem JEG savner :jepp:

Anonymkode: 6ae7a...5bb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil høre mer om citronellas fantasiverden

Anonymkode: 93cd7...c67

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil høre mer om citronellas fantasiverden

Anonymkode: 93cd7...c67

Jeg lette etter henne på medlemslisten for å tagge henne for deg men hun har visst slettet seg. Kom tilbake Citronella! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

@Mann 42 har ikke vært her siden mars :ohmy:Han er smart og morsom og skriver lærerike innlegg. Savner deg Mann 42!

• Liker 4
Skrevet

@PPM We miss you!

Hadde også vært veldig hyggelig å se brutal mann, The Lost Dreamer, Gunfreak, Mann 42. Disse hadde vært godt å ha tilbake, kloke og greie brukere :)

Skrevet

@Søgni må poste mer! Det er så deilig å lese innlegg fra intelligente brukere. No offence til andre brukere :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Doge

Anonymkode: 9160f...2ef

• Liker 2
Skrevet

Ræff

Anonymkode: 7fc8b...2ed

Skrevet

AB som kommer med cheeky kommentarer

Anonymkode: b0b07...ee2

Skrevet

Dere som ikke har tagget Kan dere ikke tagge dem og skrive hvorfor dere vil lese mere av dem da? Hvordan skal vi lure dem til å poste mer når de ikke vet at dere har nevnt dem og hvorfor dere savner dem?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke har tagget Kan dere ikke tagge dem og skrive hvorfor dere vil lese mere av dem da? Hvordan skal vi lure dem til å poste mer når de ikke vet at dere har nevnt dem og hvorfor dere savner dem?

Ingen kommer til å tagge deg. Let it go

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kommer til å tagge deg. Let it go

Jeg har 0 innlegg med brukernavn smartass. Jeg ber om at de som ALLEREDE er nevnt blir tagget :rolleyes:

• Liker 4
Skrevet

Jeg storkoser meg i 100% av tilfellene når jeg leser innlegg fra brukere som: @Fredsmegleren, @Jolene, @amativeReflection, @Nikee, @Raven.WritingDesk,  @Uchiha Madbrah, @Snuppi, @a l'orange, @Lafemmemauvaise, @Ferie, @FayFerner, @Gothminister, @Example, @Belbus.

Alle har mange kvaliteter som jeg setter pris på til tross for at vi kanskje ikke alltid er like enige i alt :laugh: Den eneste på lista der som jeg er "enig med i alt" er Jolene når det kommer til livssyn,politikk, religion, filosofiske spørsmål, vitenskapelige teorier, rettigheter for kvinner og homofile/lesbiske/transpersoner, seksualitet og det meste mellom himmel og jord. Hun kan poste ett innlegg og allerede før jeg har lest innholdet så kan jeg si meg : Enig.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...