Gå til innhold

Hvorfor er alle så keene på å bestille produkter på nett?


ulizza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Det er enkelt, du slipper å fly rundt i byen. Enkelte ting er mye billigere, andre ting er det vanskeligere å få tak i utenom nettet. Men jeg bestilte oftere før enn jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bestiller ikke fra nettet på død og liv da. Det er jo bare om det blir billigere enn å fly i butikker.

F.eks på www.strawberrynet.com så er produktene MYE billigere enn i tax free, og de legger heller ikke på frakt. Så lenge du bestiller for under 200,- pr pakke slipper du å betale toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del produkter er MYE billigere i utlandet, en del er ikke å få tak i Norge.

Også koster det jo ingenting når jeg betaler med plast ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så da bestiller man en haug med pakker til verdi under 200' date='- :)[/quote']

Nemelig! Så får du rabatter også når du handler flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

veldig lettvint synes jeg... Sitte å se på et oversiktlig utvalg innenfor den kategorien jeg ønsker, bestille og så kommer det i postkassa litt seinere. og som regel billigere enn det hadde vært å kjøpe produktene i butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er det noen som forresten kan forklare hvorfor man ikke får en brukerkonto på strawberrynet?? :o

det er ikke noe log-inn greie der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
er det noen som forresten kan forklare hvorfor man ikke får en brukerkonto på strawberrynet?? :o

det er ikke noe log-inn greie der...

sikkert fordi de ikke har en kundedatabase i systemet sitt :) De ønsker kanskje ikke å lagre kunder og ha en login-funksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Men hos SN får man jo rabatt etter antallet kjøp, så en type register har de vel for det. For å få rabatten, må du logge inn med mailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Men hos SN får man jo rabatt etter antallet kjøp' date=' så en type register har de vel for det. For å få rabatten, må du logge inn med mailadresse.[/quote']

oki, da har de altså mailadressene lagret men ikke log-in-funksjon. Det er ikke alle som har det... hm.com f.eks har akkurat fått det.

Har aldri handla på SN jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg handler på nettet kan jeg sitte hjemme, å finne det jeg vil ha rolig å avslappet uten at plagsomme ekspeditriser prøver å prakke på meg ting jeg ikke trenger.

Synes det er kjempegreitt at pakken kommer rett i postkassa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som forresten kan forklare hvorfor man ikke får en brukerkonto på strawberrynet??

det er ikke noe log-inn greie der...

De har en kundedatabase, alle opplysningen blir lagret. Men man blir først logget inn etter man har puttet noe i handlekurven og går til checkout.

Man identifiserer seg så med bare email adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Dessuten: Jeg bestilte essential balm på SN til drøye 300,-. Den var innom tollen og jeg måtte betale 130 kr i mva. Tok et bilde av mva-kvitteringen, mailet den til SN. Et par dager etterpå var pengene inne på konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for ikke så lenge siden oppdaget nettbestilling ;)

Og nå klarer jeg ikke slutte!

Er jo så enkelt og greit. Bare noen tastetrykk også er det på postkontoret ikke lenge etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...