Gå til innhold

Søndagstilbud på bilstol -noen som har erfaring med denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jo, ser at barnas hus har sånt søndagstilbud på Multi Tec II bilstol. Vi er nødt å kjøpe nytt, men er det noen der ute som har erfaring med denne stolen?  + eller - ? 

Skal prøve å legge ved link forresten:)

Vet at der ikke er lenge igjen av søndagen, og jeg setter stor pris på dersom noen tar seg tid med å gi respons:) 

Skal vi se, link : http://www.barnashus.no/britax-multi-tech-black-ash-5012124062586.html  

Ekke helt det store datageniet-håper det gikk.. Og kanskje andre kan ha nytte av denne infoen, i beste fall :)

.. Eh- hvorfor innlegget kom to ganger, aaaner jeg ikke 🙊 (Det var dette med det datageniet da..)

Sorry for "spamming" av forumet 😳

Endret av MammaMums
Innlegget kom to ganger - først fikk jeg beskjed om at noe hadde gått galt; jeg kunne vente min 2sek før jeg prøvde igjen..
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har veldig god erfaring med MultiTech. Selv om den rent teknisk kan brukes både bakovervendt og forovervendt er det ikke anbefalt å bruke den forovervendt fordi den er for tung. Den har lang rygg og kan brukes bakovervendt helt til 25 kg så det er en stol som gjør at man kan ha barnet bakovervendt lenge og det er bra. 

Skrevet

Takk for svar😊 Vi er veldig opptatt av at hun skal sitte bakovervendt så leeenge som mulig - og veslemor er ei sånn lita "te-kjerring" utgave, og dermed tror vi de små bena ikke skal bli trykket opp i haka heller 😅 

Så takk altså- kanskje lurt å slå til.. Venter litt da, ser om andre har noen erfaringer de vil dele😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...