Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å ta bachelor gjennom nks. Men jeg sliter med å velge mellom Administrasjon og ledelse. Eller HR og ledelse. Er det noen som har erfaringer med å ta bachelor i dette gjennom nks? Evt. fortelle om jobbmuligheter etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Sapree skrev:

Har ikke så mange erfaringer, men bedre å vurdere NTNU enn NKS;https://www.ntnu.no/studier/bokled

Bachelor studie via nett, et nok rimeligere enn NKS og.

Ikke for å kuppe tråden, men er det bedre mulighet som nettstudie hos NTNU enn hos andre aktører? 
Vurderer å ta opp studier igjen, men har jo allerede studielån. Så flere bommerter orker jeg ikke å ta. Det blir for dyrt. 

Skrevet

Takk for svar!

Samme som deg Daemonia. Har ikke råd til flere bommerter. Men ser at NTNU sitt valg muligens blir for teknisk. 

Skrevet
20 minutter siden, daemonia skrev:

Ikke for å kuppe tråden, men er det bedre mulighet som nettstudie hos NTNU enn hos andre aktører? 
Vurderer å ta opp studier igjen, men har jo allerede studielån. Så flere bommerter orker jeg ikke å ta. Det blir for dyrt. 

Studiet er ihvertfall rimeligere og NTNU er forsåvidt godt kjent. Men nå har de bare denne bacheloren jeg linket til pluss noen ingeniør utdannelser som er via nett. Sjekk samordnaopptak, når du skroller nedover de forskjellige studiene så står det nettbasert på de som kan taes via nett. Over 10 000 kr pr fag er drøyt dyrt på NKI...

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Fyrlykt skrev:

Takk for svar!

Samme som deg Daemonia. Har ikke råd til flere bommerter. Men ser at NTNU sitt valg muligens blir for teknisk. 

Jeg håpet på at jeg kunne gå videre på en master over nett eller noe, men det var ikke slike muligheter som var aktuelle for min del der :(  Ikke har jeg mulighet til å sitte på skolebenken heller. Tror jeg. Jeg er litt der at jeg vil utforske mulighetene nærmere nå, for jeg er lei av enkle jobber som ikke krever noe som helst. 
Men jeg må være tilgjengelig for hunder og unger også, og ikke bruke hele formiddagen på skolen, og så hele kveldene med hodet i bøkene. Føler at det å være fysisk på skolebenken blir litt for fastlåst i den situasjonen jeg er i nå. 

Skrevet
1 minutt siden, Sapree skrev:

Studiet er ihvertfall rimeligere og NTNU er forsåvidt godt kjent. Men nå har de bare denne bacheloren jeg linket til pluss noen ingeniør utdannelser som er via nett. Sjekk samordnaopptak, når du skroller nedover de forskjellige studiene så står det nettbasert på de som kan taes via nett. Over 10 000 kr pr fag er drøyt dyrt på NKI...

10 000 kroner for ett fag hos NKI? Det hadde jeg aldri betalt. Jeg har enda ikke møtt noen med papirer fra NKI som har godt betalt jobb. Eller jobb som skulle tilsvare de fagene de har tatt. 

Men takk for tips! Skal sjekke den nettsiden :)  Jeg trenger å ha det litt mer fleksibelt enn fysisk skoleplass nå når jeg er alene med både barn og hunder, samtidig som jeg må sikre at jeg kan betale husleie og regninger. Så nettbasert hadde vært det beste for min del. Lettere å tilpasse mine behov :) Men da må jo aktøren være seriøs som sagt. 

Skrevet
6 minutter siden, daemonia skrev:

10 000 kroner for ett fag hos NKI? Det hadde jeg aldri betalt. Jeg har enda ikke møtt noen med papirer fra NKI som har godt betalt jobb. Eller jobb som skulle tilsvare de fagene de har tatt. 

Men takk for tips! Skal sjekke den nettsiden :)  Jeg trenger å ha det litt mer fleksibelt enn fysisk skoleplass nå når jeg er alene med både barn og hunder, samtidig som jeg må sikre at jeg kan betale husleie og regninger. Så nettbasert hadde vært det beste for min del. Lettere å tilpasse mine behov :) Men da må jo aktøren være seriøs som sagt. 

Ja bare hyggelig :) UIT og Nord Universitet har master i MBA/Strategisk ledelse og øknomi via nett om du vil sjekke ut master (krever to års arbeidserfaring). 

• Liker 1
Skrevet

Ja det er litt av mitt problem også. Jeg har barn og er avhengi av jobb for å betale for husholdningen. Pluss så bor jeg langt unna høyskoler/universitet. 

Så studiene må være nettbasert og selvfølgelig innen et fag jeg mestrer/har interesse for. Da ser jeg at jeg må betale en heftig pris desverre. Derfor jeg ville høre om noen hadde erfaringer før jeg evt gjør et så stort kjøp😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...