AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Hei! Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med disse nettsidene? Jeg ser på en veske og det er 100 euro forskjell i prisen mellom sidene, net-a-porter er 100 euro dyrere. Det står jo at moms og alle avgifter er inkludert på begge nettsidene og da lurer jeg på om det det noen annen grunn? Kjøper jo selvfølgelig heller på mytheresa og sparer 100 euro men dumt hvis det plutselig kommer på avgifter/moms så blir det dyerere igjen. Det samme gjelder en annen veske (Gucci Soho disco) som koster euro 900 hos n-a-p og 790 hos gucci.com. Noen som vet hvorfor og om jeg trygt kan bestille der veskene er billigst og slippe ekstra utgifter? Anonymkode: c18ea...5f0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Du spiller ikke unna avgifter. Men noen sider har det inkludert i prisen (derfor dyrere.) Sluttprisen på veskene koster det samme uansett hvilken side du bestiller fra Ville tatt den som alt er inkludert, slipper man ubehagelige regninger i posten etterpå, + er dyrere når man må i tilegg betale fortollingsgebyr. Anonymkode: 36d36...e6d
Gjest Solsmil Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Hos Mytheresa vil du få regning på moms i ettertid, avgiftene er ikke inkludert der, mens hos net-a-porter og Gucci er det inkludert, og du vil ikke få regning. Så vidt jeg vet er disco bagen billigst hos Gucci.com. Jeg har bestilt fra alle disse nettsidene flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 19 minutter siden, Solsmil skrev: Hos Mytheresa vil du få regning på moms i ettertid, avgiftene er ikke inkludert der, mens hos net-a-porter og Gucci er det inkludert, og du vil ikke få regning. Så vidt jeg vet er disco bagen billigst hos Gucci.com. Jeg har bestilt fra alle disse nettsidene flere ganger. 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spiller ikke unna avgifter. Men noen sider har det inkludert i prisen (derfor dyrere.) Sluttprisen på veskene koster det samme uansett hvilken side du bestiller fra Ville tatt den som alt er inkludert, slipper man ubehagelige regninger i posten etterpå, + er dyrere når man må i tilegg betale fortollingsgebyr. Anonymkode: 36d36...e6d Tusen takk for raske svar Anonymkode: c18ea...5f0
funginger Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Gucci betaler momsen for deg, jeg bestilte derfra og den prisen som stod der var den jeg betalte, fikk ikke noen regning i ettertid. I tillegg kom pakken på under to dager! Bestilte en ettermiddag og fikk pakken morgenen to(1,5) dager etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå