AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Si du er på Tinder eller hva alle disse datingsidene heter og treffer en person du skriver godt med. Utseende er også bra. Dere har ikke skrevet om inntekt/formue og sånt, bare generelle ting. Dere avtaler en date på feks et helt vanlig sted, si Peppes. Praten går livlig og dere treffes kanskje ett par ganger til. Du har en helt vanlig jobb, si feks med inntekt på 3-400 000. Han sier han/hun tjener bra som feks selger. Så avtaler dere at neste date skal være hjemme hos han og når du kommer dit så bor han/hun i ett palass og er søkkrik, men ikke ønsket å si det. Han/hun ønsker at du skal like personen pga den han/hun er og ikke noe annet. Hadde du klart å gått inn i ett slikt forhold, med tanke på at den personen er millionær og selv jobber du for knapper og glansbilder? Jeg hadde ikke klart det uansett hvor snill og søt/kjekk den personen hadde vært. Jeg ville følt meg som en fattiglus i forholdet og hadde ikke klart å ta i mot ting fra den personen. Anonymkode: 36474...cb5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Jeg tror at jeg hadde forsøkt. Rett og slett på grunn av måten han hadde gjort dette på.. Det hadde vist meg gode egenskaper og verdier Anonymkode: 05631...02a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Hadde ikke sett på det som noe problem Hadde sikkert blitt overrasket, hverken på en positiv eller negativ måte, men hadde ikke avsluttet på grunn av det. Anonymkode: 78767...72e 1
Gjest NotNaomi Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si du er på Tinder eller hva alle disse datingsidene heter og treffer en person du skriver godt med. Utseende er også bra. Dere har ikke skrevet om inntekt/formue og sånt, bare generelle ting. Dere avtaler en date på feks et helt vanlig sted, si Peppes. Praten går livlig og dere treffes kanskje ett par ganger til. Du har en helt vanlig jobb, si feks med inntekt på 3-400 000. Han sier han/hun tjener bra som feks selger. Så avtaler dere at neste date skal være hjemme hos han og når du kommer dit så bor han/hun i ett palass og er søkkrik, men ikke ønsket å si det. Han/hun ønsker at du skal like personen pga den han/hun er og ikke noe annet. Hadde du klart å gått inn i ett slikt forhold, med tanke på at den personen er millionær og selv jobber du for knapper og glansbilder? Jeg hadde ikke klart det uansett hvor snill og søt/kjekk den personen hadde vært. Jeg ville følt meg som en fattiglus i forholdet og hadde ikke klart å ta i mot ting fra den personen. Anonymkode: 36474...cb5 Det kommer helt an på hvordan "palasset" var innredet,og hvordan det så ut. Fordi jeg takler ikke nyrike mennesker som omgir seg med vulgære ting som badebasseng innendørs,og ellers ting som bare skriker penger og ikke klasse eller stil. Det sier jo litt om mennesket som bor der. At vedkommende er millionær ville ikke spilt så stor rolle i seg selv,men det ville ikke vært en drømmesituasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Hadde følt meg helt malplassert om han hadde levd som nyrik og vifta med penger. Men om han hadde et nøkternt forhold til materielle ting så kunne det gått. Tror jeg. Jeg styrer bevisst unna pengefolk. Anonymkode: 99876...c99 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Du trenger ikke være redd. Mange damer står klar bak deg i køen. Anonymkode: 8098d...70f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå