Gå til innhold

Dårlig energi?!

Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Har møtt nån alternative menneska som mene at de må fjerne sæ fra plassa fordi de e så dårlig energi der. Æ syns de virke så flakkende, om man e opptatt av energi så burde man kanskje være mest opptatt av å bygge opp sin egen energi såpass sterk at man ikke skulle måtte flytte sæ hit å dit? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dumpa inn på plasser hvor jeg nesten har snudd i døra. På grunn av energien og ladningen, og fordi den ikke passet meg der og da. Om det er flakkende, vet jeg ikke, men jeg orker jo ikke være på et sted hvis jeg ikke må, dersom jeg ikke føler meg bekvem, om du skjønner?

Enkelte steder i naturen oppleves også mer innestengt enn andre steder, og da går man litt til, i stedet for å sette seg ned akkurat der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dumpa inn på plasser hvor jeg nesten har snudd i døra. På grunn av energien og ladningen, og fordi den ikke passet meg der og da. ...

Handle ikke de mer om stemninga mellom menneska å mere håndfaste ting? Eller om man lik sæ bedre en plass i skogen enn en anna, handle ikke de om belysning, vind å ytre forhold? De me energia blir vel mer sånn -æ føle på mæ at de skjedde nå grusomt her for hundre år sia, derfor klar æ ikke å vær her? Eller -her bodde de engang en veldig ond mann som pønska ut så mye fanskap at energien hannes enda ligge her å ulme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo energi. Det man sender ut og det man mottar. Man trenger ikke være sånn åndelig for å merke enkelte energier uansett om det er positiv eller negativ.

Når du blir sliten av å være sammen med et menneske, kan det være fordi denne ubevisst suger energi fra deg. Hadde ei sånn venninne engang, hun var veldig usikker på seg selv og alle var rare, mente hun - og hver gang vi snakket på tlf var hun negativ. Jeg ble sliten av å snakke med henne fordi hun tappet meg for energi.

Ei annen venninne hadde en periode av livet sitt det ganske vanskelig og var langt nede. Vi snakket endel på telefonen og selv om hun var negativ og syntes litt synd på seg selv innimellom ble jeg ikke sliten av henne, fordi jeg delte av energien min ubevisst uten at hun tok den fra meg.

Det du kaller stemninger mellom mennesker er jo energiutveksling det... Og det er ikke noe mystisk med skogen - der kan man lade batteriene (motta mer energi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handle ikke de mer om stemninga mellom menneska å mere håndfaste ting? Eller om man lik sæ bedre en plass i skogen enn en anna, handle ikke de om belysning, vind å ytre forhold? De me energia blir vel mer sånn -æ føle på mæ at de skjedde nå grusomt her for hundre år sia, derfor klar æ ikke å vær her? Eller -her bodde de engang en veldig ond mann som pønska ut så mye fanskap at energien hannes enda ligge her å ulme?

Jo, det kan kanskje hende, at det er stemninger, men du er ute etter er andre ting. Energier fra fortid osv. men da blir jeg der, hvis det er et hus i stedet for å ligge ute i regnværet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...