Gå til innhold

Xn til samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vil bare høre noen andre synspunkt enn mitt eget ;) 

sambo har et barn med sin x. Hun er bipolar, og ustabil. Nå har sambo barnet fulltid da hun nå trenger egentid til å ta seg av barnet. 

De var sammen i lang tid, nærmere 10 år. Han har alltid støttet henne og stilt opp. Enda ringer hun han hvis for eksempel bilen havarerer. Hun bor nå hos sine foreldre og har gjort dette siden bruddet. Hun forventer at min sambo skal fikse leilighet/lån til henne. Hun forventer generelt at min sambo skal være der for henne uansett hva det gjelder, om det så er skyss til jobb. Jeg synes ikke mye av dette er hans jobb, og det er han enig i. Vi har ikke kranglet eller diskutert dette emne, men hun tar mye plass i hverdagen pga dette. Forje helg lå vi i sengen og han fikk flere snap med henne. Her sendte hun bilder av at hun gråt, der hun skrev alt hun hadde håpet på var feil, at han var god og hun håpet han visste dette, og at hun var glad i han. Skal sies at han spilte av snappene på nytt for å vise meg, jeg sniker ikke ;)  Hun har dessuten ved mange anledninger hintet frem til han at hun vil bli sammen igjen. Dette er det siste han vil, og jeg vet han elsker meg over alt på denne jord ;) 

Men dette irriterer meg. Sambo er drittlei av hu, og prøver så godt han kan å gjøre slik hun forstår at det ikke er hans plikt å hjelpe henne utover ting som gjelder barnet, at hun må bli voksen. 

føler meg kanskje litt truet av situasjonen med at hun føler hun har han i ryggen uansett situasjon. Hvertfall når han er så snill å stiller opp, selv om han ikke har lyst. Håper noen sjønner hva jeg mener 🙈 

Tror jeg trenger en peptalk 😂 

Anonymkode: 7e200...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din må rett og slett slutte å hjelpe henne med alt. Hun vet han hjelper henne og utnytter det til det fulle.

Anonymkode: c2f53...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...