AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Jeg er avhengig av å alltid ha glød i huden. I alle år har jeg vært bruker av sprayen fra Garnier og kremen fra Dove. Fargen har vært jevn, den har ikke vært for mørk og det er rimelig nok til at jeg kan ha gløden til hverdags. Av en eller annen grunn så fungerer disse produktene ikke lengre på meg. Jeg gjør alt riktig, men får ingen farge. Så nå må jeg jakte på nye produkter. Har prøvd ganske mange. De fleste jeg har prøvd suger. Den ene jeg kan huske at jeg likte, var litt i dyreste laget for at jeg skal bruke det hele tiden. Det er jo mange damer her inne, og jeg vedder på at mange av dere er like opptatt av skjønnhet som meg og har sjekket ut markedet Ønsker jeg bodde i en by med selvbruningsstudio, ass Anbefalinger til en som er lett å bruke, gir fint resultat og ikke "koster skjorta"? Anonymkode: cdc67...95c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 St. Tropez Evt. Xen Tan Dark Lotion. Anonymkode: 90d0c...23a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Det må forresten være moussen til St. Tropez. Anonymkode: 90d0c...23a
Gjest lizard queen Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 (endret) Loreal sin Sublime Bronze Gel ett eller annet. Brun "gjennomsiktig" flaske med rosa merke på. Lukter ikke forjævlig og er lett å få jevnt, "smuldrer" ikke når den går vekk heller like mye som Dove sin gjorde, holder lenger også. Koster vel rundt 150 kr tror jeg. Endret 14. september 2016 av lizard queen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå