AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Etter å ha gjort en stor tabbe i å ta permanente krøller, som både ser grusomt ut og også har totalt vraket håret mitt, er jeg nå lei av å gå å føle meg som en blanding av en puddel og en slitt gulvmopp Mitt naturlig, stritte hår har "bare" vokst ut ca. 10 cm og det er et utelukket alternativ å klippe av alle krøllene. Har hår til litt nedenfor skuldrene nå og det er blanding av krøller/fall visse plasser, og skikkelig stritt og slitt hår andre plasser; ser ut som om jeg har kreppet deler av håret. Bruker protein- og fuktighetskur, og det har blitt bedre konsistens på håret, men det kjennes likevel ut som tørket høy på dårlige dager Lurer derfor på om noen har erfaring med keratinbehandling? Tror dere dette kunne hjulpet på mitt ødelagte hår, eller risikerer jeg at håret mitt bare knekker? Dere kan jo selvfølgelig ikke vite uten å ha sett/kjent på håret mitt, men dere kan vel alltids tenke dere til en mening. Anonymkode: 1162a...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå