AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Del Skrevet 11. september 2016 Hei, jeg skal opp til privatisteksamen i november, deriblandt naturfag. Forstår dette er muntlig/praktisk(mulighet for forsøk), men er det noen av dere som vet hvordan jeg går frem for å finne en "liste" med potensielle forsøk jeg da kan trekke? Selve eksamen tror jeg kommer til å gå bra, men et eventuelt forsøk, not so much! Vi hadde så vidt lab når jeg gikk på skolen, så forsøk vil jeg komme til å være utrolig usikker på, med mindre jeg får forberedt meg. Takk på forhånd Anonymkode: 64488...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Del Skrevet 11. september 2016 Står det ikke forsøk i boka du leser? Anonymkode: a4f41...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 11. september 2016 #3 Del Skrevet 11. september 2016 Det er jo mange forskjellige mulige forsøk. Hør med eksamenskontoret om de har en oversikt. Forskjellige bøker beskriver ulike forsøk. Og ulike lærere / sensorer har alle sine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bska Skrevet 11. september 2016 #4 Del Skrevet 11. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står det ikke forsøk i boka du leser? Anonymkode: a4f41...ee6 Jo, men disse er relativt avanserte forsøk som er mer ment for lab på skole. Ingen av forsøkene i boka som jeg har sett, ser ut som noe man kan få på eksamen ;o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splendidly Skrevet 11. september 2016 #5 Del Skrevet 11. september 2016 Hvilket fylke skal du ha eksamen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bska Skrevet 12. september 2016 #6 Del Skrevet 12. september 2016 11 timer siden, Splendidly skrev: Hvilket fylke skal du ha eksamen i? Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #7 Del Skrevet 12. september 2016 Hvilken bok bruker du? Anonymkode: a4f41...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bska Skrevet 12. september 2016 #8 Del Skrevet 12. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken bok bruker du? Anonymkode: a4f41...ee6 Kosmos SF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #9 Del Skrevet 12. september 2016 . Anonymkode: 64488...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splendidly Skrevet 12. september 2016 #10 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg kan ikke finne noen oversikt over forsøk man kan få i Akershus. Jeg hadde privatisteksamen i Naturfag i Bergen, og da hadde de satt frem et elektrolysekar med to elektroder, også skulle jeg forklare hva som skjedde. Oversikten som brukes her i Hordaland kan gjerne gi deg en pekepinn på hva du burde kunne forklare, men jeg kan ikke garantere deg at du får noen av forsøkene som er listet her. http://www.hordaland.no/globalassets/for-hfk/utdanning2/privatist/ovingar-i-realfag/nat1002-naturfag-vg1-studieforebuande-.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bska Skrevet 12. september 2016 #11 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) 1 time siden, Splendidly skrev: Jeg kan ikke finne noen oversikt over forsøk man kan få i Akershus. Jeg hadde privatisteksamen i Naturfag i Bergen, og da hadde de satt frem et elektrolysekar med to elektroder, også skulle jeg forklare hva som skjedde. Oversikten som brukes her i Hordaland kan gjerne gi deg en pekepinn på hva du burde kunne forklare, men jeg kan ikke garantere deg at du får noen av forsøkene som er listet her. http://www.hordaland.no/globalassets/for-hfk/utdanning2/privatist/ovingar-i-realfag/nat1002-naturfag-vg1-studieforebuande-.pdf Okay takk Følger vel samme læreplan og kompetansemål uansett kommune. Kan jeg spørre hvordan du forberedte deg på forsøkene? Leste i boka? Personlig har jeg ikke akkurat tilgang på utstyr, så et mulig forsøk er jeg litt små nervøs for ^^ Endret 12. september 2016 av bska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splendidly Skrevet 12. september 2016 #12 Del Skrevet 12. september 2016 1 time siden, bska skrev: Okay takk Følger vel samme læreplan og kompetansemål uansett kommune. Kan jeg spørre hvordan du forberedte deg på forsøkene? Leste i boka? Personlig har jeg ikke akkurat tilgang på utstyr, så et mulig forsøk er jeg litt små nervøs for ^^ Jeg kikket over de forskjellige forsøkene i boken, og "sjekket" at jeg kunne teorien bak. Så lenge man kan det, burde man kunne ro det greit i land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå