Gå til innhold

Sex nettsteder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og kjæresten har et veldig godt sexliv, men vi har snakka om å finne noe nytt og spennende. Vi har vært sammen i et par år nå og sexen har gått fra uskyldig til nå at vi bruker leketøy, pisker osv. Så nå føler vi at vi trenger noe nytt.. ? 

Så vi har prata om å kanskje ta noen bilder som vi legger ut på diverse forum.. Eneste jeg vet om er nakenprat, men er ikke veldig imponert over den siden.. Finnes det noen andre sider med tilsvarende opplegg? Vi er ikke interessert i å møte noen, bare legge ut bilder .. 

Anonymkode: 05b4b...72d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg og kjæresten har et veldig godt sexliv, men vi har snakka om å finne noe nytt og spennende. Vi har vært sammen i et par år nå og sexen har gått fra uskyldig til nå at vi bruker leketøy, pisker osv. Så nå føler vi at vi trenger noe nytt.. ? 

Så vi har prata om å kanskje ta noen bilder som vi legger ut på diverse forum.. Eneste jeg vet om er nakenprat, men er ikke veldig imponert over den siden.. Finnes det noen andre sider med tilsvarende opplegg? Vi er ikke interessert i å møte noen, bare legge ut bilder .. 

Anonymkode: 05b4b...72d

Hei 

Enig i at np ikke er til å bli imponert over, dersom dere bare vil legge ut bilder (i første omgang...?) er vel tumblr å anbefale.

Der kan dere legge ut selv, eller sende inn til en eller flere av de mange som legger ut amatørbilder. Send gjerne en pm så kan jeg eventuelt forsøke å bistå :)

Søk gjerne på Google etter tumblr + interesse, eller tema for de bildene dere tar så ser dere fort om det finnes noen for dere.

Skrevet

Xhamster.com er et godt alternativ..... 

Anonymkode: 81e91...7c6

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

Daenerys,adm.

Skrevet

fetlife.com for de mer kinky bildene. :)

Skrevet

Nakenprat er bra, man må bare sile litt. Mye useriøse smågutter ( der som her ). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...