Gå til innhold

Til alle "gammle" håndballjenter : )

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi er et damelag som snart skal ha en photosession til inntekt for damelaget vårt. I forbindelse med dette er vi på utkikk etter gammle håndballshortser av merket adidas. Vi lagt inn annonse under markedsplass her på Kvinneguiden men så langt har det vært dårlig respons. Om det er noen av dere som har en dere vil selge eller vet om et sted der man kan få tak i disse gammle håndballshortsene av nylon med tre striper og splitt i siden (Ligger bilde av ønsket type på markedsplass) hadde det vært veldig fint om dere kunne si ifra, eventuellt bruke mailen jeg har oppgitt i annonsen. Alle henvendelser mottas med takk!

Håper dere kan hjelpe oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!!??!?

Er det ingen som kan hjelpe oss? Ingen som har en gammel avdanka shorts de kan kvitte seg med? :cry:

Veldig snillt om dere kan skrive et svar eller en mail til meg! Adressen min finner dere under markedsplass og annonsen håballshortser ønskes kjøpt. Der er det også bilde av typen shorts som ønskes! Hååper på litt hjelp...Det nærmer seg og vi har ikke fått ta i nok shortser enda... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...